hansvankampen Geplaatst: 15 mei 2012 Geplaatst: 15 mei 2012 Hallo allemaal mijn naam is Hans en ik woon in Amsterdam. Ik had gisteren een dvb-t ontvanger gekocht om gratis naar de zenders Nederland 1, 2, 3 en Rtv-nh te kijken, maar ik heb de dvb-t ontvanger aangesloten op een schotelantenne met een lnb. De ontvangst is wel goed maar niet 99 procent. De ontvangst is nu rond 30 procent. Mijn vraag is of je een dvb-t ontvanger kan aansluiten aan schotelantenne.
mobieltje Geplaatst: 15 mei 2012 Geplaatst: 15 mei 2012 Als je hem nu eens aansluit op een (bijgeleverde) DVB-T antenne dan heb je wel beeld. Je DVB-T ontvanger aansluiten op een satellietschotel met LNB........ dat werkt niet !!! Grts.
hansvankampen Geplaatst: 15 mei 2012 Auteur Geplaatst: 15 mei 2012 (aangepast) Ik had de DVB-T ontvanger Golden Media Scart gekocht en er was geen antenne bijgeleverd. Daarom heb ik hem aangesloten op een sattelietschotel, maar ik heb wel beeld. Klik op deze link voor meer informatie over deze DVB-T ontvanger ##### ###### 15 mei 2012 aangepast door satencom Link naar internet shop verwijdert
mobieltje Geplaatst: 15 mei 2012 Geplaatst: 15 mei 2012 Pas op met het plaatsen van een link, je bent reclame aan het maken voor een bepaalde internet site. Als je een koperdraadje aansluit op de antenne aansluiting werkt het ook Er staat spanning op je kabel van de LNB, straks is je satelliet decoder defect. Je kan ook zelf een antenne maken, zie deze site: http://muziekmuseum.skynetblogs.be/archive/2009/02/20/maak-zelf-uw-dvb-t-spotgoedkope-antenne.html Grts.
EdjeKroketje Geplaatst: 15 mei 2012 Geplaatst: 15 mei 2012 Mijn vraag is of je een dvb-t ontvanger kan aansluiten aan schotelantenne.Je hebt het al gedaan, dus het kan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen