Ga naar inhoud

update Rebox 8500 naar versie V2.10.28

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Na de update V2.10.28 geinstalleerd te hebben volgens de beschrijving van Rebox (installeren, uitschakelen,opnieuw fastscan) kan ik geen gebruik meer maken van de power saving mode.

De Box schakelt uit en blijft hangen met Power Off in het display en is hierna alleen nog te resetten als je de voedingschakelaar uit en weer aan zet.

Zijn er mensen die dit probleem ook hebben na deze update geinstalleerd te hebben.

m.v.g Hydra

Visiosat A1-2-3 + hotbird 1 x Alps + 3 X inverto twin + spaun switch Rebox RE8500 FW: 2.09.72

Geplaatst: (aangepast)

Vreemd gebeuren, Hydra. Ik heb een probleemloze upgrade gedaan naar V2.10.28: alleen ben ik (op advies dealer) begonnen met de "stap 2" in de upgrade cyclus. Maar mijn 8500 draaide al op een achteraf (na publicatie) teruggetrokken V2 software versie.

Ik ben heb dus achtereenvolgens RE8500HDPVRV20972_stap_2.ird, RE8500HDPVRV21011.ird en RE8500HDPVR21028.ird geinstalleerd via de ingebouwde upgrade procedure en internet verbinding op de box. En ja, na iedere stap netjes de stappen uit de handleiding gevolgd. Wel even bezig geweest, maar zolang ik geen inzicht heb in wat precies het effect van iedere stap is moet het maar zo.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

aangepast door Henk1

Visiosat BISAT G3 C | 3 Alps Twin LNB (19.2E, 23.5E, 28.2E)| 2 TRIAX MFE 41 D | ->

-> RE-8500HD PVR (2*DVB-S2) (Toshiba MK5059 500GB HD builtin)

Rebox Firmware: RE8500HDPVRv2-11-61-DVB-S.ird + WebZeal_8500_V2.8.tar.bz

Geplaatst:

Ik heb hetzelfde probleem gehad, tevens gaf Rebox geen beeld meer via de HDMI-uitgang. Ik heb toen min of meer de werkwijze van Henk1 gevolgd. Echter, ik kwam er achter dat je vooraf een upgrade de fabriekinstellingen moest herstellen. Zonder deze extra stap bleven de problemen bestaan.

Geplaatst:

Sorry voor de wat late reactie.

Rebox gebeld en probleem doorgesproken, waarschijnlijk een bitje gemist bij het upgraden of zoals Henk 1achteraf teruggetrokken versie. wordt niet echt duidelijk.

Voorstel om terug te gaan naar RE8500HDPVRV20972_stap_2.ird en daarna te upgraden volgens het schema van Henk1.

De downgrade naar RE8500HDPVRV20972_stap_2.ird heb ik al gedaan en alles werkt weer als vanouds.

De meerwaarde van de volgende stappen zie ik niet als direct noodzakelijk en zal deze dan ook doen in Juni wanneer sport 2 in hd gaat uitzenden.

m.v.g

Hydra

Visiosat A1-2-3 + hotbird 1 x Alps + 3 X inverto twin + spaun switch Rebox RE8500 FW: 2.09.72

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen