Ga naar inhoud


scena 5 fastscan tv vlaanderen


vanas

Aanbevolen berichten

na het inladen van nieuwe sofware ( ik denk 1.79 ) kan ik geen fastscan niet meer doen.Het toestel geeft na enkele seconden aan "wachten".

Het wachten heb ik 3 uur laten staan zonder resultaat. De zenderlijst die er nu opstaat is bijgevolg zeer onvolledig.Zo ontbreken verschillende zenders op

19,2 en is er geen enkele op 28,2° Ook zijn er maar enkele op 13° en op 23,5°. Handmatig kan ik ze allemaal wel opslaan maar ik verkies toch de volgorde

van tv vlaanderen,Volgens mijn ervaring staan alle parameters goed want ik heb nooit problemen gehad met inladen van de zenderlijst.

Is er soms iets veranderd aan de bediening?

groeten vanas

Link naar reactie
Delen op andere sites


Beste vanas

Je schrijft dat je voor je Inverto Scena 5 waarschijnlijk de softwareversie 1.79 hebt ingeladen. Hoe heb je dat gedaan? Via de satelliet?

Je kunt de versie toch zo uitlezen. Dat gaat via menu, dan Instellingen, dan Systeeminformatie, dan Productinformatie. Nu zie je in de tabel Revisie 1.xx staan.

Hier zie je dus welke software versie in je tuner zit.

Ik snap het niet. Op de site van de importeur staat dat de nieuwste software voor de Inverto Scena 5M 1.74 is maar in werkelijkheid is het 1.76. Die heb ik er zelf ook in zitten. Maar voor de Inverto Scena 5 staat op de site van de importeur dat het versie 1.69 is.

Ik kan niet begrijpen dat versie 1.79 bedoeld is voor de Scena 5.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Heb het zelfde probleem met versie 1.79 software. (OTA)

 

Als je ontvanger reset (fabrieksinstelling) dan lukt het wel.

Dat werkt dan maar 1 keer. De volgende keer blijft hij weer vastzitten in de wachtstand.

 

Groeten,

John.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...