Ga naar inhoud


Welke publieke omroep past bij u het beste?


rolandroland

Aanbevolen berichten


Haha... bij mij staat Max op 1 en dan ntr:

 

Zelf zou ik Das Erste en ZDF op gedeelde de eerste plaats neerzetten!

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kiezen uit wat? Bagger en bagger? Kiezen of je kijkt naar de bekende Nederlanders wilt zien bij DWDD, Pauw en Witteman, Nieuwsuur, Knevel en van de Brink, Moraalridders, Gesprek 2, Buitenhof.

Leuk, Frits Wester, Marike Stellinga, Mathijs Bouwman, Alexander Pechtold steeds maar weer het neo-liberalisme te horen verkondigen. Ster reclame is nog prettiger.

 

De praatprogramma's laat ik voor wat ze zijn. Ze zijn een kopie van zichzelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

MTV is niets voor mij... bah, al dat engelse geschreew (als het nog steeds hetzelfde is als 20 jaar geleden). Ik heb MTV niet meer, sinds de Duitse versie 'verdwenen' is achter een smartcard... maar ik mis het eerlijk gezegd niet. Als ik muziekprogramma's kijk, vind ik de arabische en servische muziekvideo's veel beter... op de radio luister ik ook zelfde naar dat engelstalige popgedoe... Jammer dat Goldstar tv niet vrij te ontvangen is. Toen ik Premiere had, keek ik veel naar die zender... maar ach, beeld heb je eigenlijk niet nodig bij muziek, als ik duitse muziek wil horen luister ik wel MDR1 of Ö2 (vnl. Burgenland).

 

Geef mij dus maar de Duitse TV! (Jammer overigens dat de Oostenrijkse tv gecodeerd is... en dat ik geen kaartje kan bemachtigen)

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De reden dat ik naar uw leeftijd vroeg is, omdat Omroep Max er voor de senioren is? Maar ik kijk ook wel naar Omroep Max. Vind dat een leuke omroep.

 

MTV was een muziek tv station, maar nu niet meer. Vind niet zoveel aan die zender. Maar goed, het gaat hier om de Nederland Publieke Omroep, niet de commerciëlen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...