Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik gebruik een Linux Server met Openmediavault voor o.a. de opslag van opnames met de Dreambox DM500HD.

Op de server is de Mini-DLNA plugin geinstalleerd waardoor het mogelijk is alle afgeronde opnames op elke

DNLA-gecertificeerde TV af te spelen.

Hoewel ik hier bijzonder tevreden mee ben, mis ik soms de mogelijkheid een lopende TV uitzending (eventueel met een kleine vertraging) via DLNA te bekijken.

Heeft iemand hier suggesties of een (mogelijk zelfs kant en klare) oplossing voor?

Gr

Lex

• 1 jaar later...

Geplaatst:

Dat probeer ik dus ook maar tot nu toe is het me nog niet gelukt. Ik dacht nog gewoon met mijn tv browser webtv openen maar dat lukt me niet.

Heb nu de DLNA uit het pli menu geinstalleerd maar die krijg ik niet draaiende. Elke keer als ik de client opstart loopt mijn dreambox vast en begint aan een herstart.

Heb jij al een oplossing gevonden?

DM500HD, DM500S, Humax 5400,aston 1.05, Maximum Multi Focus E85, 28.2/5--23.5--19.2--13

Geplaatst: (aangepast)

Heb iemand gevonden die het is gelukt met een Vu+ duo en een ps3 (playstation 3). Dan zou dat met een dream toch ook moeten lukken?

Misschien hebben jullie wat aan de info en lukt het zonder ps3.

http://www.sat4all.com/forums/topic/327610-streamen-naar-samsung-smart-tv/

Gisteren ook nog een poging gedaan via webtv maar dat pakt de browser van de tv niet.

aangepast door humptydumpty

DM500HD, DM500S, Humax 5400,aston 1.05, Maximum Multi Focus E85, 28.2/5--23.5--19.2--13

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...