RiesB1968 Geplaatst: 18 mei 2012 Geplaatst: 18 mei 2012 Ik heb sinds gisteravond 20.00 uur geen beeld op alle gecodeerde zenders. Ik dacht dat het lag aan mij CD kaart, dus verschillende keren opnieuw de card geactiveerd via SMS en internet. Vanochtend maar eens gebeld met CD en nu blijkt er een grote storing te zijn. Verder waar veel klanten last van hebben. Hier nog niets te vinden? Iemand anders ook problemen? Topfield 5000PVR 250Gb Masterpiece Zilver met koeling, Twin LNB, ArchSat 80cm schotel, Aston 1.07 (FW 2.17)
J3F Geplaatst: 18 mei 2012 Geplaatst: 18 mei 2012 Hier geen problemen, alle kanalen werken zonder problemen.
satencom Geplaatst: 18 mei 2012 Geplaatst: 18 mei 2012 Storing lijkt weer op gelost te zijn 18 mei 2012: OPGELOST. Op dit moment is er een storing waarbij u mogelijk de melding krijgt "Geen rechten" of "gecodeerd signaal" . Technici zijn bezig met een onderzoek naar de oplossing. Het aanvragen van een her-aktivatie verhelpt het probleem helaas niet. Zodra de storing verholpen is zullen de zenders weer vanzelf beeld geven, zet de ontvanger hiervoor op Nederland 1. (Bron ,CanalDigitaal} Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
RiesB1968 Geplaatst: 18 mei 2012 Auteur Geplaatst: 18 mei 2012 Bedankt voor de reactie. Ik lees het nu op op CD. Helaas nog steeds geen beeld... Topfield 5000PVR 250Gb Masterpiece Zilver met koeling, Twin LNB, ArchSat 80cm schotel, Aston 1.07 (FW 2.17)
Gast Le Grande Geplaatst: 18 mei 2012 Geplaatst: 18 mei 2012 Heb ik dat! Gisteren ook geen beeld meer op alle zenders (behalve BVN) en ik maar denken, het is kaduuk. Diverse sites bekeken, ook deze, of er misschien een melding was, niks, nakkes, nada... Ook geen melding op CD. Dus, thuis, dat ding onder handen genomen alles een keer doorgenomen gereset,back up terug, opnieuw inladen, reset.....enz. Ik heb het maar opgegeven, dan maar geen tv voor mijn vrouwtje (ik geef er zelf al hélémaal niks om, kijk alleen naar nieuwsberichten). Vanmorgenvroeg, nog geen steeds geen beeld...............duhhhhhh........ Waarom had J3F dan wel beeld? En, waren wij de enigste dan?
Sprietje Geplaatst: 18 mei 2012 Geplaatst: 18 mei 2012 Ik denk dat maar een zeer gering percentage abonnees last van deze storing hebben gehad anders hadden de diverse forums wel vol gestaan. Ik heb er ook niets van gemerkt.
RiesB1968 Geplaatst: 18 mei 2012 Auteur Geplaatst: 18 mei 2012 Update 19.00. Straks ongeveer 2uurtjes tv kunnen kijken; nu weet zwart beeld. Wat een bende bij CD! Topfield 5000PVR 250Gb Masterpiece Zilver met koeling, Twin LNB, ArchSat 80cm schotel, Aston 1.07 (FW 2.17)
Sprietje Geplaatst: 18 mei 2012 Geplaatst: 18 mei 2012 (aangepast) Beste RiesB1968 Het is heel vervelend voor je maar de meeste mensen waaronder ik kunnen gewoon kijken naar alle zenders waar we een abonnement voor hebben. Het moet dus een probleem zijn voor een bepaalde groep kaartnummers. Hopelijk dat ze je niet voor de tweede dag zonder TV laten zitten. Hoe lang heb je je abonnement op dit kaartje al? 18 mei 2012 aangepast door Sprietje
petterson Geplaatst: 18 mei 2012 Geplaatst: 18 mei 2012 Hier ook gen beeld sinds gisteravond na dwdduniversity. Zie nu ook op de site dat het zou zijn opgelost maar niets is minder waar. Nog steeds geen beeld.
RiesB1968 Geplaatst: 18 mei 2012 Auteur Geplaatst: 18 mei 2012 @Sprietje.Ik heb al 6 jaar een abo op deze kaart. Daarbij stoor ik me ook aan de "service" van CD. Na vanochtend een kwartier in de wacht (a 15ct per min) te hebben gehangen werd me verteld dat het een bekend probleem is sinds gisteravond en ze moesten het nog op de website zetten. Hopen dat het vandaag nog in orde komt. Topfield 5000PVR 250Gb Masterpiece Zilver met koeling, Twin LNB, ArchSat 80cm schotel, Aston 1.07 (FW 2.17)
Sprietje Geplaatst: 18 mei 2012 Geplaatst: 18 mei 2012 Beste RiesB1968 Ik vroeg je hoe lang je het abonnement op je kaartje al had want het is al meerdere malen voorgekomen dat bij mensen plotseling het beeld op zwart ging. Achteraf bleek dan dat die mensen nooit een contract getekend hadden op papier maar wel netjes betaald hadden hoor, maar dat blijkt dan als ze de administratie nog eens een keer nalopen van recente klanten. Ze kregen pas weer beeld als CanalDigitaal het getekende contract ontvangen had.
RiesB1968 Geplaatst: 18 mei 2012 Auteur Geplaatst: 18 mei 2012 Nee, dat is niet het probleem bij mij. Bij CD alles nagekeken en alles was in orde. Straks weer een uurtje kunnen kijken en nu "klapt" iedere 5min het beeld eruit. Als ik de TF opnieuw opstart helpt dat soms. Topfield 5000PVR 250Gb Masterpiece Zilver met koeling, Twin LNB, ArchSat 80cm schotel, Aston 1.07 (FW 2.17)
Ronsworld Geplaatst: 18 mei 2012 Geplaatst: 18 mei 2012 Zou het dan ook aan de ontvanger zelf kunnen liggen? Heb je nog een ontvanger liggen waarmee je zou kunnen vergelijken? HCO. It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..
RiesB1968 Geplaatst: 18 mei 2012 Auteur Geplaatst: 18 mei 2012 Ik heb helaas geen andere ontvanger staan. Het kan de ontvanger zijn, hoewel het me sterk lijkt gezien de storing bij CD en er zijn nog twee andere forumers die hetzelfde probleem hebben. De TV staat nu alweer 10min aan op de achtergrond ;-) Topfield 5000PVR 250Gb Masterpiece Zilver met koeling, Twin LNB, ArchSat 80cm schotel, Aston 1.07 (FW 2.17)
egypt Geplaatst: 18 mei 2012 Geplaatst: 18 mei 2012 Haal de kaart er even uit zet de decoder op Ned 1 en steek het kaartje er terug in , na enkele minuten zou U beeld moeten hebben.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen