Ga naar inhoud


Geen beeld op alle zenders (sinds 17-5)


RiesB1968

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds gisteravond 20.00 uur geen beeld op alle gecodeerde zenders. Ik dacht dat het lag aan mij CD kaart, dus verschillende keren opnieuw de card geactiveerd via SMS en internet. Vanochtend maar eens gebeld met CD en nu blijkt er een grote storing te zijn. Verder waar veel klanten last van hebben. Hier nog niets te vinden? Iemand anders ook problemen?

Topfield 5000PVR 250Gb Masterpiece Zilver met koeling, Twin LNB, ArchSat 80cm schotel, Aston 1.07 (FW 2.17)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Storing lijkt weer op gelost te zijn

 

 

18 mei 2012: OPGELOST. Op dit moment is er een storing waarbij u mogelijk de melding krijgt "Geen rechten" of "gecodeerd signaal" . Technici zijn bezig met een onderzoek naar de oplossing. Het aanvragen van een her-aktivatie verhelpt het probleem helaas niet. Zodra de storing verholpen is zullen de zenders weer vanzelf beeld geven, zet de ontvanger hiervoor op Nederland 1. (Bron ,CanalDigitaal}

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Le Grande

Heb ik dat!

Gisteren ook geen beeld meer op alle zenders (behalve BVN) en ik maar denken, het is kaduuk.

Diverse sites bekeken, ook deze, of er misschien een melding was, niks, nakkes, nada...

Ook geen melding op CD.

Dus, thuis, dat ding onder handen genomen alles een keer doorgenomen gereset,back up terug, opnieuw inladen, reset.....enz.

Ik heb het maar opgegeven, dan maar geen tv voor mijn vrouwtje (ik geef er zelf al hélémaal niks om, kijk alleen naar nieuwsberichten).

Vanmorgenvroeg, nog geen steeds geen beeld...............duhhhhhh........

Waarom had J3F dan wel beeld?

En, waren wij de enigste dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste RiesB1968

 

Het is heel vervelend voor je maar de meeste mensen waaronder ik kunnen gewoon kijken naar alle zenders waar we een abonnement voor hebben. Het moet dus een probleem zijn voor een bepaalde groep kaartnummers. Hopelijk dat ze je niet voor de tweede dag zonder TV laten zitten.

 

Hoe lang heb je je abonnement op dit kaartje al?

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sprietje.Ik heb al 6 jaar een abo op deze kaart. Daarbij stoor ik me ook aan de "service" van CD. Na vanochtend een kwartier in de wacht (a 15ct per min) te hebben gehangen werd me verteld dat het een bekend probleem is sinds gisteravond en ze moesten het nog op de website zetten. Hopen dat het vandaag nog in orde komt.

Topfield 5000PVR 250Gb Masterpiece Zilver met koeling, Twin LNB, ArchSat 80cm schotel, Aston 1.07 (FW 2.17)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste RiesB1968

Ik vroeg je hoe lang je het abonnement op je kaartje al had want het is al meerdere malen voorgekomen dat bij mensen plotseling het beeld op zwart ging. Achteraf bleek dan dat die mensen nooit een contract getekend hadden op papier maar wel netjes betaald hadden hoor, maar dat blijkt dan als ze de administratie nog eens een keer nalopen van recente klanten. Ze kregen pas weer beeld als CanalDigitaal het getekende contract ontvangen had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, dat is niet het probleem bij mij. Bij CD alles nagekeken en alles was in orde. Straks weer een uurtje kunnen kijken en nu "klapt" iedere 5min het beeld eruit. Als ik de TF opnieuw opstart helpt dat soms.

Topfield 5000PVR 250Gb Masterpiece Zilver met koeling, Twin LNB, ArchSat 80cm schotel, Aston 1.07 (FW 2.17)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou het dan ook aan de ontvanger zelf kunnen liggen?

Heb je nog een ontvanger liggen waarmee je zou kunnen vergelijken?

 

HCO.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb helaas geen andere ontvanger staan. Het kan de ontvanger zijn, hoewel het me sterk lijkt gezien de storing bij CD en er zijn nog twee andere forumers die hetzelfde probleem hebben. De TV staat nu alweer 10min aan op de achtergrond ;-)

Topfield 5000PVR 250Gb Masterpiece Zilver met koeling, Twin LNB, ArchSat 80cm schotel, Aston 1.07 (FW 2.17)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...