1pm Geplaatst: 18 mei 2012 Geplaatst: 18 mei 2012 (aangepast) Ik heb hier skype geinstallerd dat werk allemaal maar als ik bv wil bellen of doe een test krijg ik altijd de melding "kan geluidskaart niet vinden" als verkeerde topic is zet maar om maar hoe krijg ik dat voor elkaar dat het werkt ? 1pm 18 mei 2012 aangepast door 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Beheerder Michel Geplaatst: 18 mei 2012 Beheerder Geplaatst: 18 mei 2012 Ik snap niet dat je deze vraag niet gewoon meteen in het juiste forum (windows & zo...) plaatst. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
columbo Geplaatst: 18 mei 2012 Geplaatst: 18 mei 2012 (aangepast) Ja dat kan als er geen(geschikte) geluidskaart aanwezig is,bv op een oude PC met windows 7. Een nieuwe kaart er in dus. PS met skype kun je geen door kiesnummers draaien,heb hem er af gegooit. ik gebruik al jaren freecall. 18 mei 2012 aangepast door columbo
pukje Geplaatst: 18 mei 2012 Geplaatst: 18 mei 2012 Inderdaad skype vind ik een ongepast woord vindt skype rotzooi en teleustellend dat voip met skype verbonden wordt in de media
Sjattuh Geplaatst: 20 mei 2012 Geplaatst: 20 mei 2012 Skype is Voip. Maar je moet even in de instellingen kijken. Ik weet niet precies waar (gebruik Skype zelf ook niet), maar ergens kun je instellen welke hardware hij moet gebruiken voor geluid enzo. Hij zal wel op een verkeerde mogelijkheid staan. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Puch Geplaatst: 20 mei 2012 Geplaatst: 20 mei 2012 In options audio settings moet je dat instellen Daar moet je aangeven welke geluidskaart hij moet gebruiken. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen