Unetwork Geplaatst: 19 mei 2012 Geplaatst: 19 mei 2012 Vreemd probleem hier, heb een nieuwe externe USB Asus aan bijde USB sloten hangen, als ik de DVD start krijg ik gewoon geluid van het DVD start menu. Start ik nu de film is er opeens geen geluid. Alles geprobeerd ook via het audio menu van de DVD en de audio via de AB van de DM800 maar niets helpt. Ik draai op de laatste OpenPli en heb mijn HD LCD eraan hangen plus mijn 7:1 versterker via de optiesche kabel. Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
EBOR Geplaatst: 19 mei 2012 Geplaatst: 19 mei 2012 Heb je in het menu Ac3 op ja downmix op uit? DM920 Ultra HD; Newnigma, DM800HDse, Oppo-BDP-105EU, Rotel RSP-1576,Rotel RMB 1095, LG UH850V, Monitor Audio Gold 200 4G
Unetwork Geplaatst: 19 mei 2012 Auteur Geplaatst: 19 mei 2012 ja alles gerpobeerd Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Unetwork Geplaatst: 19 mei 2012 Auteur Geplaatst: 19 mei 2012 niemand of is dit probleem in Pl? Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Unetwork Geplaatst: 23 mei 2012 Auteur Geplaatst: 23 mei 2012 jammer dat niemand weet waar ik dit probleem kan verhelpen. Zit niets anders op dan mijn oude dvd speler uit het stof te halen Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 23 mei 2012 Geplaatst: 23 mei 2012 Zit er een knop radio op je AB? Bij de VU+ kon je daarmee tijdens het afspelen de aanwezige geluidskanalen doorlopen, misschien is het zoiets
Unetwork Geplaatst: 23 mei 2012 Auteur Geplaatst: 23 mei 2012 nee niets als ik de DVD start krijg ik geluid van het DVD menu maar start ik de film is het geluid weg... Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen