Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Na het maken van een backup van pli (backupsuite) op een usb stick en deze weer op de vu te zetten krijg ik hem niet meer uit het scherm van de pli met de twee tandwielen links boven.

Wat ik wel zag is na het maken van een backup op de usb stick is dat deze maar twee bestanden bevat normaal heb je er drie:

usb stick na backup:

kernel_cfe_auto.bin

root_cfe_auto.jffs2

orginele usb soft:

boot_cfe_auto.jffs2

kernel_cfe_auto.bin

root_cfe_auto.jffs2

Waar gaat het fout ?

Wat ik wil is een backup van mijn huidige instellingen zoals skins en videoinstellingen etc etc..

Gast Pedro Newbie
Geplaatst:

Waar het fout gaat weet ik niet maar het bestand boot_cfe_auto.jffs2 heb je niet nodig in de back-up, die wordt ook niet meer meegebakken met de back-up.

Waarom ie blijft hangen bij het restoren/opnieuw opstarten kan ik je niet vertellen.

Als je een back-up wilt van je instellingen etc. en niet van de gehele image dan moet je de instellingen veilig stellen met de plugin autobackup.

Geplaatst:

Waar het fout gaat weet ik niet maar het bestand boot_cfe_auto.jffs2 heb je niet nodig in de back-up, die wordt ook niet meer meegebakken met de back-up.

Waarom ie blijft hangen bij het restoren/opnieuw opstarten kan ik je niet vertellen.

Als je een back-up wilt van je instellingen etc. en niet van de gehele image dan moet je de instellingen veilig stellen met de plugin autobackup.

Wil eigenlijk van het gehele image een backup maken op een usb stick.

Gast Pedro Newbie
Geplaatst:

Hoe groot zijn de bestanden op de USB stick, welke image gebruik je (van welke datum van voor 1 januari of daarna)

De back-up liep zonder foutmeldingen, ik neem aan van wel.

Je zou de bootloader eens opnieuw kunnen flashen van de Solo.

Kijk HIER anders even voor de beschrijving en de bootloader

Geplaatst: (aangepast)

Hoe groot zijn de bestanden op de USB stick, welke image gebruik je (van welke datum van voor 1 januari of daarna)

De back-up liep zonder foutmeldingen, ik neem aan van wel.

Je zou de bootloader eens opnieuw kunnen flashen van de Solo.

Kijk HIER anders even voor de beschrijving en de bootloader

Dag Pedro,

Kernel 4,096kb

root 54646kb

image is van 26apr2012

en heb geen foutmeldingen gekregen tijdens backup.

bootloader is ook het laatste wat ik gebruik.

Vraagje als ik het backup erop wil zetten moet ik dan weer opnieuw boatloader eerst erop zetten? en backup erop zetten doe ik door middel van usb erin stekker eruit en weer in niet via een programma ofzo

aangepast door Umit
Gast Pedro Newbie
Geplaatst:

Die getallen zien er goed uit en ik neem aan dat de back-up in orde moet zijn.

De back-up terug zetten is precies hetzelfde als een nieuwe image flashen. Dus inderdaad USB er in en dan opnieuw opstarten/booten. Ik weet niet of je bij de solo dan ook een knopje op de receiver moet indrukken, zoals b.v ch- of ch+ maar dat weet je zelf wel neem ik aan.

Je hebt dus geen apart programma nodig.

Geplaatst:

Alles lijkt goed te zijn maar helaas kom ik niet verder hij blijft maar draaien die tandwielen kan alle knoppen in drukken maar veranderd niks. Is er een andere mogelijkheid om te backuppen ???

Gast Pedro Newbie
Geplaatst:

Nee, je zal dan opnieuw moeten flashen ben ik bang

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...