Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Ik krijg de nieuweste kernel 3.2 niet in mijn vu+ bij openpli kan je zien welke kernel hij gebruikt maar wat ik ook doe ik krijg die nieuwe kernel er niet in.

Iemand een idee ?

aangepast door satede

The birdman has left the building

• Moderator
Geplaatst:

wat probeer je eigenlijk te doen dan? Nieuwe kernel erin zetten lijkt mij vragen om problemen. Of probeer je er een nieuw image in de flashen?

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

ja ik probeer er de nieuweste openpli erop te zetten.bij de andere box ging dat gewoon goed daar kan je ook zien dat de nieuste kernel er in zit. Maar bij deze werkt het niet. Ik kan wel de image erin zetten maar als ik dan kijk dan staat er nog steeds de oude kernel erin die van 2.6.7 ipv 3.2

The birdman has left the building

Geplaatst: (aangepast)

Ik weet niet watje hebje gedaan nu maar bij mijn weten is er geen bootloader voor de UNO maar een FPGA upgrade. Als ik jou nu zo lees en begrijp heb je de bootloader van een VU DUO inje ontvanger gezet?????

aangepast door Satkieker

~ VU+ ULTIMO ~ Open pli® 4 ~ HUMAX 5100 ~ Kabelbox ~ TRIAX 78 ~ Astra (19,2) Astra (23,5)

Geplaatst:

Nou ik weet niet maar als ik dat bestandje bekijk en uitpak zie ik toch duidelijk DUO staan en geen UNO. Maar goed heb zelf geen UNO...............?

~ VU+ ULTIMO ~ Open pli® 4 ~ HUMAX 5100 ~ Kabelbox ~ TRIAX 78 ~ Astra (19,2) Astra (23,5)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...