Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb gisteren een Xiron DVD-Player type DVD221 gekregen, die komt uit een sleurhut vandaan, maar is nooit gebruikt, mogelijk een keer getest, maar dat is ook onduidelijk.

Als ik de DVD-speler aan het net hang, dan staat deze in de standby, maar ik krijg hem niet uit de standby, zit er een kinderslot op dat dingetje.

Helaas is deze 4 jaar geleden bij blokker gekocht, dus geen garantie meer, maar de bon is ook niet te vinden.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

Geplaatst: (aangepast)

En toen bleef het akelig stil.

Ik heb het apparaat open gemaakt, alle stekketje gecontroleerd, het laden systeem los gehaald, de la handmatig via het tanwieltje naar buiten geschoven, maar zodra de stroom er op gaat, dan gaat het laadje onmiddelijk naar binnen. Als ik de la probeer tegen te houden, dan behoord meestal het laadje weer open te gaan, maar dat doet het laadje dus niet.

Het enige wat ik kan bedenken is dat de stuurprint stuk is, want de voeding geeft gewoon spanning.

Iemand enig idee?

aangepast door ilseonline

Geplaatst:

Ik zag op een ander forum dat je wel de lade open krijgt maar dat ie weer dicht gaat zodra je er spanning op zet,..

heb je al geprobeerd er een dvd in te doen als de lade handmatig is open gezet en dan de stroom erop zodat de lade sluit met dvd erin,...ik zou het proberen je weet nooit.

"fortuna vitrea est"

VU+ Duo

Ik zag op een ander forum dat je wel de lade open krijgt maar dat ie weer dicht gaat zodra je er spanning op zet,..

heb je al geprobeerd er een dvd in te doen als de lade handmatig is open gezet en dan de stroom erop zodat de lade sluit met dvd erin,...ik zou het proberen je weet nooit.

Het apparaat deed al niet veel, maar het is onbekend of het ooit gebruikt is, ik lees ook veel problemen met dat type apparaat.

Ik heb nog eens goed gekeken, maar het leek wel of de flatkabel er verkeerd in gezeten heeft, want contacten moeten elkaar wel raken.

Ik heb een DVD in de speler gestopt, maar ook dat hielp niet.

Het klopt, ik ben ook op helpmij geregistreerd, elke site heeft zo z'n voor en nadelen.

Mijn (first) Sony TV-tje heb ik hier met de nodige hulp aan de praat gekregen, maar die zal binnenkort wel gaan sneuvelen, want het sist weer, dus na 18 jaar trouwe dienst, zal je mij niet horen klagen als die plop zegt, er staat al een reserve klaar.

Ik heb ook nog op zolder een 8 kanalen kleuren TV-tje, die gebruik ik alleen om de schotel nog uit te richten, maar die moet eerst vervangen worden, want deze is op en was al niet zo'n beste. Ook hiervoor staat een reserve schotel klaar, geen nieuwe, maar wel een Bisat met een uitbreidingssetje voor de Astra 1, 2 en 3. Ik heb alleen de beugel en schoefjes en dergelijke, de LNB houders had ik zelf nog, ik mis er dus 1, maar ik heb nog geen behoefte aan de Astra 3 al is een extra houder misschien wel welkom. De Astra 2 lijkt mij zeer interessant, maar het is vooral afwachten wat eind 2013 gaat gebeuren, want dat weten we of BBC en dergelijke nog goed te ontvangen zijn. Vanaf dat moment ga ik pas verder kijken wat ik ga vervangen, want ik ontvang nog steeds prima het STB-pakket met de meest waardeloze commerciele zenders en daarnaast veel buitenlands wat vaak leuker is.

O ja, bijna vergeten, dat 8 kanalen TV-tje is ongeveer 25 jaar oud, onhandig, zwaar, maar mag beschadigen als ik mijn schotel na harde wind weer eens moet uitrichten. Op mijn satelliettuner zit namelijk ook nog een RF uitgang naast die van de 2 scart aansluitingen, lees mijn ondertekst maar, slecht 150 euro voor betaald en doet z'n werk. Soms zit ik wel eens naar tweede hands droomboxjes te kijken, indien echt goedkoop en zonder problemen, dan zou ik die kunnen vervangen, ik heb alleen niet zoveel haast.

Ik ben wel heel erg offtopic geraakt, nou ja, even een babbel tussendoor kan geen kwaad.

Klikoriseren...

Even de nodige schoefjes er uit gehaald i.v.m. dat ik die nergens los kan kopen en bijzondere types er tussen zitten is altijd handig.

Het apparaat ligt in de ondergrondse.

Iedereen bedankt voor de hulp, het was het proberen waard.

Ik heb alleen nog een originele afstandsbediening over die het doet, gecontroleerd met een digitale fotocamera.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...