Gast Geplaatst: 11 september 2002 Geplaatst: 11 september 2002 ik heb een jdm ding vroeger had ik een picprog die alles programmeerde (d2mac)(16f84 en 24c16) tegenwoordig lukt dat niet met picprog en mastercard (pace dvr 500 zonder seca naar ned zenders en c+ kijken) wil dus weer gewoon kunnen programeren zonder studie vraag hoe zet je *.crd files over naar *.hex files ( voor 24c16)?
Gast Geplaatst: 12 september 2002 Geplaatst: 12 september 2002 kijk eens bij duwgati. hex 2 bin 2 card of zoiets,volgens mij ook card naar hex.
Gast Geplaatst: 12 september 2002 Geplaatst: 12 september 2002 Citaat: vraag hoe zet je *.crd files over naar *.hex files ( voor 24c16)? Je kunt in ISVEdit een file.crd laden en hem dan als file.hex wegsaven.
Gast Geplaatst: 13 september 2002 Geplaatst: 13 september 2002 ik zal wel weer dom zijn maar mij lukt het niet ook niet met isvedit als ik een hex file omzet naar crd gaat dat prima dan krijg ik ook iets als in de zip file 0-cam .crd file zet ik mijn eigen gemaakte file van de vroegere hex nu crd file weer terug naar hex file . slaat het echt nergens op ook de file 0-cam.crd wordt onzin
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen