Ga naar inhoud


Nieuwe Dmm Image + HBB-Tv en de bij behorende plugins (Cccam)


Loui (K)

Aanbevolen berichten


Ik heb de beide plugins geinstalleerd ik heb in het menu Cccam gekozen en geinstalleerd en Mgcam beiden werken perfect in deze nieuwe image.Alleen vind ik Hbb tot nu toe niks bij mij haperd het beeld of werkt totaal niet. kan wel verschillende dingen kiezen maar verder niks bijzonders te zien in Hbb-tv.Dus voorlopig blijf ik wel bij mijn oude OpenPli van gisteren.(laatste Update)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je in de lijst van hbbTV voor "ned1" had gekozen, had je een ribbon kunnen zien met now/next. Via één van de gekleurde toetsen kan je bij Uitzending Gemist terechtkomen en daaruit een programma kiezen wat je graag terug had willen kijken. Het "niks bijzonders te zien" ligt aan jezelf, want via hbbTV gaat een wereld voor je open aan nieuwe kijkmogelijkheden! Een terechte opmerking is wel dat de webbrowser en ook daarmee hbbTV traag is (vergeleken met python plugins). Ook het ontbreken van een goede EPG import houdt velen nog tegen om daadwerkelijk over te gaan op OE2.0.

Groet, André

Link naar reactie
Delen op andere sites

Loui (K)

 

Wanneer krijgen alle bezitters van Dreambox DM7020HD nieuwe software voor HBB-TV???

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft iemand de GP3 ook al in DM 800 se

(hij installeert hem bij mij niet, met instal onder de blauwe knop)

wordt wel geinstalleerd en reboot , maar doet dus niks.

DM920 Ultra HD; Newnigma, DM800HDse,

Oppo-BDP-105EU, Rotel RSP-1576,Rotel RMB 1095, LG UH850V,

Monitor Audio Gold 200 4G

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...