Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Beste mensen,

Sinds een paar dagen heb ik last van het opnemen van mijn vu+duo, het neemt automatisch op terwijl ik hem de geen opdracht heb gegeven om op te nemen, ik heb de hardeschijf eruit gehaald en hij neemt alsnog op, als ik de rode knop indruk (opneem button) dan vraagt hij mij of ik wat wil opnemen.

En als ik hem uitdoe terwijl hij aan het "opnemen" is dan vraagt hij mij of ik het zeker weet omdat hij aan het opnemen is.

Ik heb een andere image erop geinstalleerd maar het heeft hetzelfde probleem.

Het is irritant sinds ik niet van transponder kan wisselen omdat hij die andere tuner gebruikt voor het " opnemen".

Waar zou het probleem aan kunnen liggen en belangrijker nog, hoe los ik dit op?

Alvast bedankt,

aangepast door Puch
Onduidelijke onderwerp

• Moderator
Geplaatst:

Welk image heb je draaien, en welke plugins heb je geinstalleerd?

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

De image die ik erop had was VTI 4.0-4.1 , nu heb ik VIX 2.4, ik heb alle standaard plugins die bij VIX standaard komen, Webif , cccam, mediascanner, crossepg, pictureplayer.

• Moderator
Geplaatst:

Wat neemt hij op dan? Je zou als het goed is op de opname bekijken toets moeten kunnen klikken en zien wat er wordt opgenomen. Wellicht dat je er zo achter komt wat dit veroorzaakt.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Bij alleen 1 transponder is hij automatisch aan het opnemen, maar als ik de opname knop indruk dan vraagt hij mij of ik wil opnemen, de icon REC staat wel aan dan maar ik kan het niet afbreken.Alles wat hij "opneemt" kan ik niet zien en alles wat ik opneem wel.

aangepast door blehur2
Gast Pedro Newbie
Geplaatst:

Heb je soms iets van permanent time shift aan staan, die begint automatisch alles op te nemen als je op een zender komt.

Geplaatst:

Heb je soms iets van permanent time shift aan staan, die begint automatisch alles op te nemen als je op een zender komt.

Nee.

Maar het komt spontaan voor.

kijkt er iemand op pc/laptop/ of mobiel naar die zender?

stream wordt gezien als opname

aangepast door metoo

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Geplaatst:

Dat zou best nog wel is kunnen, ik kan zelf niet naar de stream kijken als ik op de ip van mijn vu+duo zit, hoe kan je dat controleren? Het is op een OpenWebIf applicatie

Geplaatst:

soms begrijp ik het niet, hoe kun je nu een week zo'n probleem blijven houden...?

een raar freak incident, een zombi functie onverklaarbaar, geen eenduidige reden waarom er iets misloopt

je zult toch de allersnelste weg naar verbetering moeten kiezen en dat is opnieuw Flashen van een stabiel image.

;)

ciao

The Beat Is Rhythm

Club des Belugas

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...