Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een flash moeten doen van mijn vu+ en heb geen idee meer hoe ik mijn vaste opstelling met 4 lnbs op 1 schotel met een switch moet instellen.

flash: openpli

Er gaat 1 kabel naar een switch en vandaar naar de volgende lnbs:

A: 23.5 3e lnb

B 19.2 2e lnb

C 13 1e lnb

D 28 4e lnb

Ik ga naar instellen zenders zoeken en dan tuner configuratie, A staat op geavanceerd en b op doorlus. volgens mij ben ik in de buurt maar krijg het niet voor elkaar

Hopelijk kan iemand het deze leek uitleggen

VU+ twin duo,Pli Image, Windows 7

• Moderator
Geplaatst:

normaal gesproken ga je van laag naar hoog, dus op a 13e, b 19.2, c 23.5 en d 28. Maar goed, het hangt er natuurlijk maar vanaf in welke volgorde jouw lnbtjes zijn aangesloten op de switch.

Kijk anders even op je switch in welke volgorde ze zijn aangesloten en je weet het zeker.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst: (aangepast)

Ja ze staan in deze volgorde, maar waar vin ik het menu om ze in te stellen, dat is mijn probleem. Het heeft altijd zo gezeten en gewerkt,

Compuinfoto

aangepast door compuinfo

Geplaatst:

Ja juist, dat menu ben ik aan zoeken , maar kan het niet vinden. en moet dan bij tuner configuratie nog iets speciaals staan, meer dan, bij tuner A geavanceerd en bij B doorlus?

Geplaatst:

Yes yes !!!! Het is gelukt, het werkt weer, enorm bedankt, je wil niet weten hoe blij je iemand hebt gemaakt !!!!! THANKS !!

Compuinfoto

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...