Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Even een vraagje. Ik ben even aan het stoeien geweest met het laatste Dream image en nu ben ik terug gegaan naar Pli. Nu dacht ik dat de dvd speler al in de image was gebakken, maar dus niet in het rijtje tussen zit. Klopt dit? Ik weet het niet meer. Ik kan het wel weer downloaden via de server van pli, maar daar gaat het even niet om. Is dit ingebakken?

[color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!

Geplaatst:

Nou dan is het heel raar. Als ik een dvd laad, dan krijg ik het volgende melding:

Geen weer te geven bestanden op dit medium gevonden

Installeer ik het via het Pli server. Dan speelt ie het wel af. Hoe kan dit?

[color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!

Geplaatst:

hoi hier ook geen beweging in te krijgen

speeld niets af iemand een idee

krijg wel het beeld van de dvd speler maar verder niks kan alleen op pauze of play en om er mee te stopen drukken maar er gebeurd niks

iemand ook deze problemen

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Geplaatst:

Mijn problemen zijn verholpen als ik de dvd plugin installeer. Dan doet ie het weer als vanouds

• Beheerder
Geplaatst:

De DVD speler plugin zit volgens mij standaard niet in pli en moet je eerst downloaden.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

De DVD speler is al geruime tijd geintegreerd in PLi 2.1..

Via de PVR of Video toets ga je naar waar de DVD's staan (video_ts of iso),

zelfde geld voor MP3, of andere video extensies..

Geplaatst:

De DVD speler is al geruime tijd geintegreerd in PLi 2.1..

Via de PVR of Video toets ga je naar waar de DVD's staan (video_ts of iso),

zelfde geld voor MP3, of andere video extensies..

Zonder plugin wordt een schijf echt niet automatisch gestart.

• Beheerder
Geplaatst:

Die ervaring heb ik ook.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...