Gast Grasshopper Geplaatst: 22 mei 2012 Geplaatst: 22 mei 2012 OpenPLi2.2, Software updated, HDD Maxtor 500GB. De laatste tijd komt het geregeld voor dat het afspelen van een opname vastloopt, waarbij in de linkerbovenhoek die draaiende radertjes verschijnen. Tuner reageert niet op AB vwb vooruit, achteruit, afspelen stoppen. Na enige tijd, waarin wat hikkend beeld, gaat het systeem terug naar de afspeellijst (zoals ingesteld na beëindigen afspelen). Opnieuw afspelen resulteert steeds in vastlopen, ongeveer op datzelfde punt of iets verder. Soms loopt de zaak zodanig vast dat alleen lang indrukken van de SBY-toets helpt en een reboot geeft. Er is ogenschijnlijk geen verband met andere zaken zoals bij voorbeeld simultane opnames, starten/stoppen van andere opnames tijdens de betrefende opname, gekozen zender, etc. Wat kan ik doen om deze storing te verhelpen?
Tonskidutch Geplaatst: 22 mei 2012 Geplaatst: 22 mei 2012 (aangepast) kan zijn (ik zeg kan) dat je een kortstondig geheugen probleem hebt usb stick erin swapfile aanmaken 32 MB (moet genoeg zijn) en zet gelijk de EPG.dat op usb <weet je hoe een usb stick per device manager gemount dient te worden ? > ciao 22 mei 2012 aangepast door Tonskidutch I Am Gone Love You JESTOFUNK
Gast Grasshopper Geplaatst: 23 mei 2012 Geplaatst: 23 mei 2012 Ik heb die mounting instructies gezien maar die werken blijkbaar in VTi en niet in Open PLi. Als ik op de blauwe toets druk verschijnen er vier keuzes; Grafische Multi EPG, PPanels, Softwarebeheer en nogmaals drukken blauw= activeer PiP. Geen Mevice Manager, Apparaatbeheer of wat ook. Stick wordt wel gezien, kan ook geformatteerd worden (was FAT32), maar verder geen bewerking.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen