Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als het goed is zijn we vandaag van OpenPLI2.1 naar 3.0 geswitched.

Het gaat om dit bestand: 20120522120458_usb.zip

Hebben jullie hem al? Is alles net wat sneller en stabieler dan met 2.1?

Groetjes.

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Geplaatst:

op de openpli site is niets over openpli 3.0 te vinden of te downloaden dus zal nog wel een beta versie zijn om te testen.

vu+solo2,vu+duo,vu+ultimo T90 28.2t/m15w de rest draaibaar.

Gast Pedro Newbie
Geplaatst: (aangepast)

op de openpli site is niets over openpli 3.0 te vinden of te downloaden dus zal nog wel een beta versie zijn om te testen.

Het zijn nog niet eens beta's maar alpha's.

Staar je niet blind op de sprong van 2.1 naar 3.0, voor de gemiddelde gebruiker verandert er helemaal niets. Dit is meer een stap voorwaarts voor de ontwikkelaars en hun bouwomgeving.

aangepast door Pedro Newbie
Geplaatst: (aangepast)

Mijn ET9000 werkt niet meer na de update van vanmiddag, alleen BVN, dacht dus softcam er opnieuw op en dan is het wel goed.

Niets werkte dus update van gisteren op usb en die er in, werkt volgens display, maar geen beeld.

De versie van gisteren 22-05 er op zetten wilde ook niet werken/helpen ook terug zettten naar fabrieksinstellingen niet.

Zou dit kunnen komen door de 3.0 versie, zag pas later dat die er ook was.

Dacht haal de temp teeg, root mp , en ook de root\var mp, mooi dom dus nu blijft dat ding hangen en kan ik achter de dubbelepunt invullen 1 t/m 0 maar niets werkt hij komt niet verder met booten.

Nu mijn ET500 maar even beneden neergezet.

Wie weet of heeft de oplossing om mijn ET9000 weer aan het werk te krijgen?

aangepast door catw
Geplaatst:

Mijn ET9000 werkt niet meer na de update van vanmiddag, alleen BVN, dacht dus softcam er opnieuw op en dan is het wel goed.

Niets werkte dus update van gisteren op usb en die er in, werkt volgens display, maar geen beeld.

Zou dit kunnen komen door de 3.0 versie, zag pas later dat die er ook was.

Dacht haal de temp teeg, root mp , en ook de root\var mp, mooi dom dus nu blijft dat ding hangen en kan ik achter de dubbelepunt invullen 1 t/m 0 maar niets werkt hij komt niet verder met booten.

Nu mijn ET500 maar even beneden neergezet.

Wie weet of heeft de oplossing om mijn ET9000 weer aan het werk te krijgen?

Ik zou deze vraag stellen op het PLI forum, daar is de kans groter dat je geholpen wordt. Je hebt ten slotte met de PLI software problemen, de makers zouden er wel raad mee weten denk ik.

C

Geplaatst:

Ja is ook zo, heb je gelijk in dus zal ik mij daar even moeten aanmelden, kan daar nu alleen maar lezen zoals iedereen.

Geplaatst:

Oplossing gevonden, alles werkt weer.

Andere USB-stick genomen en daar de openpli van gisteren 22-05-2012 op gezet en die geflasht, daarna opnieuw softcam er in en een restart.

Heb nu ook openwebif zat dus ergens bij omdat ik het niet zelf er in gezet had (beter).

Geplaatst:

Openpli 3.0 draait prima hier op de ET6000, is nog wel erg kaal, plugins oid zijn nog niet te downloaden, er zitten wel wat standaard plugins en openwebif in, via autobackup/autoinstall zijn mijn settings etc overgenomen, netwerk opnames/films etc werkt allemaal als voorheen, DMM AB doet het ook weer, cccam handmatig geinstaleerd, ik laat het er op staan.

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Geplaatst:

Aah gelukkig, ik schrok al omdat ik geen plugins meer kon downloaden! Even wachten dan maar? :)

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...