Ga naar inhoud


7700 hdpvr ontvangstproblemen 23.5, fec


paul68

Aanbevolen berichten

Ik heb moeilijkheden met de instellingen.

 

automatisch zoeken levert geen zenders op van de 23.5 astra (een andere ontvanger wel trouwens).

ik heb dan maar zelf nieuwe satelliet toegevoegd en de juiste transponders ingevoerd volgens de lijst van TVV. maar ik kreeg slechts een paar zenders in de lijst. Als ik handmatig zoek en de gegevens invoer, geeft de ontvanger wel goede ontvangst aan als ik de FEC onjuist instel. Bij het zoeken vind ik dan nu bijvoorbeeld 10 al carte zenders, maar niet de vlaamse zenders die daar moeten zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Alle zenders die niet meer werken van TVV verwijderen ,en dan weer op nieuw

proberen, wel de juiste gegeven er in zetten ,soms lijk het wel dat er geen ontvangst

is ,maar laat hem dan toch maar zoeken

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

na nog eens alles automatisch te laten zoeken heb ik wel bijna alle zenders in de lijst. Ik ontvang een boel gratis HD zenders en kan ze bekijken, maar alle betaalzenders niet.

Heb mijn smartcard en abonnement gecontroleerd maar dat is in orde.

Hoe kan het komen dat ik de betaal-HD zenders niet zie? De overige betaalzenders ontvang ik wel.

 

groetjes

paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik krijg de meeste zenders wel in de lijst met het scannen, maar de betaalde HD zenders tot nu toe niet. Heb nog de firmware van de topfield ge-update.

dus ned1 HD, discovery HD, enzovoort zie ik nog niet in de lijst van de juiste provider. wel buitenlandse versies, spaanstalig etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Hoe kan het komen dat ik de betaal-HD zenders niet zie? De overige betaalzenders ontvang ik wel.

 

 

 

 

Wat bedoel je met deze zin dat je de SD zenders wel kunt zien

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je zeker dat je de goede transponders frequentie in de lijst heb te staan,

anders even handmatig zoeken op de frequentie van de desbetreffende zenders

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je zeker dat je de goede transponders frequentie in de lijst heb te staan,

anders even handmatig zoeken op de frequentie van de desbetreffende zenders

 

als ik handmatig de gegevens invoer voor bijvoorbeeld canvas HD : freq 12187 polarisatie: H symb: 27500 en fec 5/6 dan heb ik volgens de ontvanger geen signaal. Wel goed signaal als ik DVBS (zonder fec) instel ipv DVBS-QPSK. als ik hem daarmee laat scannen laadt ie geen zenders in.

Het lijkt zo te zijn dat precies de frequenties waar alle HD-zenders zitten die betaald zijn, niet worden ingeladen in de zenderlijst en niet ontvangen worden.

Ik heb ook handmatig de transponder toegevoegd voor canvas HD maar geen resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat bedoel je met deze zin dat je de SD zenders wel kunt zien

ik heb het uitgebreide pakket van TV-vlaanderen. Ik zie dus wel alle andere zenders, zoals tv4, vtm enzovoort. alleen de HD zenders komen niet in de lijst te staan als ik de ontvanger er naar laat zoeken.

Ik heb wel andere, gratis HD zenders, die kan ik wel ontvangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nu ik de zenders in de lijst heb, en op de meesten wel beeld:

 

Alleen nog problemen met HD zenders.

 

Ik ontvang en zie alle gratis HD-zenders.

 

van de gecodeerde HD-zenders, dus die uit het basic+ pakket, ontvang en zie ik slechts 1 betaal-HD zender en die zit op de astra 1 satelliet (mtv-live HD).

De andere zenders komen wel binnen (ontvangst is er) maar die zitten allemaal op astra 3 en daarvan krijg ik steeds gecodeerde zender op het zwarte beeld.

De SD zenders van astra 3 zie ik wel gewoon.

 

Ik heb diverse instellingen op de transporder waar VTM HD en NG HD zit uitgeprobeerd, maar zonder succes. Als ik daar de FEC juist instel, heb ik geen ontvangst meer van die zenders.

 

Iemand enig idee waarom de HD-betaal zenders van ASTRA 3 het zwart beeld geven met balkje gecodeerde zender?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

TF7700HDPVR, software 8 juni 2009 (met fastscan)

Na het fastscan zoeken de niet werkende zenders bvb éénHD handmatig zoeken volgens de meest recente lijst van bvb tvvlaanderen.

Asrtra3

handmatig

frequentie volgens lijst

KS/s volgens lijst

H of V volgens lijst

DVB-S2/QPSK

5/6 volgens lijst

zoeken opslaan, de ontvanger uit en herstarten

Het wijzigen van de DVB-S instelling is niet voor alle zenders die niet werken na de fastscan noodzakelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...