Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Na het noodweer van vanavond is mijn VU+ Duo overleden door een blikseminslag.

Zoals het er nu uit ziet is de powersupply van mijn VU+ Duo kapot.

Ik heb al op internet gezocht maar ik kan niemand vinden die deze dingen los verkoopt of ik zoek / kijk verkeerd.

Heeft iemand een idee waar je deze dingen los kan krijgen ?

DM 8000 - DM 500 - VU+ Duo - VU+ Solo - Amiko 8900 Alien - Orton/Opticum - Amiko 8240 Cable en nog een berg andere hardware

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb zelf twee bedrijven gevonden die dit leveren, helaas buiten Nederland maar een andere keus is er niet.

http://<verwijderd>

http://<verwijderd>

ik hoop niet dat ik nu forum regels overtreed want nergens anders is die PSU te krijgen

Uiteraard is dit in strijd met de reclame regels. Ik heb de links verwijderd.

aangepast door wiz
links naar commerciele sites verwijderd

DM 8000 - DM 500 - VU+ Duo - VU+ Solo - Amiko 8900 Alien - Orton/Opticum - Amiko 8240 Cable en nog een berg andere hardware

Gast Pedro Newbie
Geplaatst:

Weet je zeker dat het alleen je powersupply is die een opdonder heeft gehad?

Lijkt mij slimmer om via je verzekering gewoon een nieuwe VU+ te scoren, als je handelaar aan kan geven dat de VU+ onherstelbaar beschadigd is zal de verzekering niet moeilijk doen om een nieuwe te vergoeden (mits je verzekerd bent natuurlijk) via je inboedelverzekering.

Geplaatst:

Ik ben het met Pedro eens. De inslag is meestal in de tuner en gaat dan nog wel even door. En alls dit goed gebeurt is er totaal niet van over. Ik heb het idee, dat er een inslag is geweest op electranet, maar dan hadden er veel meer last van moeten hebben, omdat je dan piekspannigen krijgt, waar zelfs een tv van ondersteboven gaat, of te wel uitelkaar spat. Zelf heb ik ooit een bliksem inslag gehad maar een radio lag volledig kapot en verbrand in de kamer, dit is echt niet leuk om mee te maken, Het is een nachtmerry.

Ja wat bekend is moet bekend blijven toch. Ik heb geen hersens dus ik bral maar wat in het rond. Een probleem opgelost, deel het met anderen, kunnen die het zelfde probleem ook oplossen.

Wave Frontier T90, 8 octo lnb's smart titanium, 8 diseqc EMP switch 8/1, panasonic P50 V10, SW 2.216: Arion 9400, Eycos 5512,VU Ultimo, Dreambox 7020.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...