martjeB Geplaatst: 24 mei 2012 Geplaatst: 24 mei 2012 sinds een uur heb ik opeens geen beeld meer op film1premiere. De rest doet het wel gewoon. Gtz. Martje B
theparasol Geplaatst: 24 mei 2012 Geplaatst: 24 mei 2012 Welke revision, waar zijn de logbestanden, settings. Loadbalancer al gereset / uitgeschakelt? Maar beste is om gewoon ff cccam op te starten en kijken of die wel beeld geeft. Zoniet card heractiveren, en daarna blijkt het misschien wel een algemeen probleem te zijn bij canaldigitaal
martjeB Geplaatst: 24 mei 2012 Auteur Geplaatst: 24 mei 2012 Opgelost! Ik had van de week blockemm global en unique aangevinkt. Kennelijk had ik nu een update bitje gemist. Gtz. Martje B
theparasol Geplaatst: 24 mei 2012 Geplaatst: 24 mei 2012 Global emms kun je rustig uitschakelen, zolang er maar shared en unique doorkomt blijven de keys op je kaart bijgewerkt worden. Global emms worden benut om de cardfirmware te upgraden, als dat veranderd zie je hier vanzelf wel weer ellenlange topics als cardsharing maatregels ed.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen