Ga naar inhoud


Kijkt er iemand vanavond naar Eurosong?


Unetwork

Aanbevolen berichten

Ok.... dit jaar.... mag de TROS ons muzikaal gaan redden...een nieuw talent die als een Indiaan is gekleed, "muzikanten" (acteurs) met instrumenten die ze net kunnen bespelen..

Ik geef helaas Nederland geen kans..

wellicht beter om Eurosong te gaan sponsorwerving om zodoende altijd zoals bvb Engeland, Italië etc. verzekerd te zijn op een finale plaats?

:)

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

@Michel ik hoop dat het Hart van Nederland leuk was :) :) :) lollllia

Tja maffia of niet..als je kijkt hoe die Balkan landen het doen die gaan altijd uit naar goed visueel want als bekende zangers met grote hits in het verleden nu die plaat/CD hadden uitgebracht zonder een goede video clip hadden ze weinig tot geen kans gemaakt.

Dus men kijkt niet alleen hoe er word gezongen maar vooral naar het pakket.

Juist dit jaar zijn er veel Balkan landen niet door...Wat dacht je van Slovenië die toch echt een goed lied had.. Kroatië Montenegro (heel slecht lied) etc. ook niet door

 

​Persoonlijk vond in Zweden heel goed, Servië (ook als je de text goed kan verstaan) Voor Macedonië stond Servië op een als keuze en Zweden op twee.

Albanië die beslist geen vrienden staat is van Servië heeft daar toch goed gescoord (nummer 3)

 

Ik denk dat we met het Nationaal songfestival meer moeten gaan uitgaan van de internationale jury zoals deze inzending maanden terug slecht had gescoord...

aangepast door Unetwork

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik ben een groot fan. Kijk eerst altijd naar al de voorrondes van "Melodifestivalen", dat zijn de Zweedse selecties voor de uiteindelijke inzending. Melodifestivalen is bijna nog populairder dan Eurosong contest zelf in Zweden.

Dinsdag keek ik ook... en uiteraard gisteren ook gekeken toen 'onze' Loreen moest optreden. Prima nummer, erg goed gebracht gisteravond... en ze gaat uiteraard door naar de finale op zaterdag.

Srbija heeft ook weer een prima nummer... maar wat wil je met zo een ster als Željko Joksimović... Die man zingt ontzettend goed, en heeft een mooie stem.

 

Zaterdag dus weer kijken op SVT1 en duimen voor Loreen!

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zolang er nog geSMSt moet worden, zal Nederland nooit meer in de finale komen.

Een kleine voorspelling;

Ook dit jaar zal Nederland, Frankrijk, Zweden en Duitsland weer 10 of 12 punten geven aan Turkije ongeacht wat ze zingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

áls ik zou stemmen, zouden mijn punten naar Servie gaan dit jaar... ik kan niet op Zweden stemmen volgens de regels.

Maar... ik vraag me af hoe het komt dat mensen bellen of sms'en... dat kost SKr 3.60 per sms of gesprek.... pffff.... dan denk je toch el 10x na voordat je aan de slag gaat... ik weet niet hoeveel ze in andere landen vragen om te bellen/simsen, maar ik vind het duur. Omgerekend is het momenteel 40 eurocent.

 

Maar... Heja Sverige!!

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond Servië echt een stuk beter dan die Kate Bush wannabee, was ook de zoveelste disco stamper.

 

Vooral de eerste 30 seconden van Servië was erg mooi, kan zo onder een film gezet worden.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grattis Sverige!!!

Loreen was heel erg goed! Wat fijn.

 

Zoals ik eerder al schreef vond ik Željko Joksimović ook een ontzettend goed nummer zingen... maar ik ben blij dat Loreen zo overtuigend won!

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was heel even bang dat Griekenland ging winnen, had ons toch nog even een pak extra centen gekost. Die centen kunnen nu gelukkig, via allerlei omwegen, alsnog naar de topspelers van Barcelona en Real Madrid! :mad:

 

Maar ik dwaal af.....wat ik me namelijk nog afvraag: stel dat we achter het nummer van onze (schorre want teveel feestende) indiaan niet Nederland maar pak hem beet Kroatië hadden gezet, waren we dan wel in de finale gekomen? :confused:

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...