Ga naar inhoud


Kijkt er iemand vanavond naar Eurosong?


Unetwork

Aanbevolen berichten


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nou en?

We beginnen langzamerhand een zielig zuurpruimlandje te worden waar iedereen alleen maar zeurt over iedere belastingcent.

Alles en iedereen moet afgezeken worden en nooit is er meer iets goed.

 

Voor mij kan heel die Eurovisie-songfestival gestolen worden, maar ik gun het de mensen die er wel plezier aan hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou en?

We beginnen langzamerhand een zielig zuurpruimlandje te worden waar iedereen alleen maar zeurt over iedere belastingcent.

Alles en iedereen moet afgezeken worden en nooit is er meer iets goed.

 

Als je aan een competitie mee doet dan moet je voor de winst gaan! Anders is het verspilling. Vergeet niet dat nederlandse bedrijven ook in de klein-aziatische markt proberen te presteren, en dan helpt een dergelijke aanfluiting niet om competatief over te komen.

 

Dus omroep bobo's, ga lekker een prettripje naar Noordwijk. Dan richt je in elk geval schade aan :(

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grunnsat, dat is misschien in Nederland zo, maar in Scandinavie zeker niet... Zweden spant dan we weer de kroon... vraag gewoon aan iemand iets over het songfestival "Melodifestivalen" en een hele boel mensen beginnen zelfs nummers te zingen. Zalen zitten steeds vol tijdens voorrondes, kranten hebben het nergens anders over... het begint altijd al heel erg vroeg met de voorbereidingen, en de speculatie over welke steden de 'eer' hebben om als voorronde stand te fungeren, én, niet onbelangrijk, wat de volgorde wordt van die steden, tot de finale in Globen, in Stockholm...

In de 2 maanden voor het eigenlijke festival, worden alle nummers (videoclips) al voorbeschouwd in een een aantal schows met een 'Nordic jury', die punten geven, erover praten, praten en praten...en ga zo maar door. een 'non event' zou ik het dus zeker niet noemen... het is een van de belangrijkste events ieder jaar weer...

De kijkdichtheid van de voorrondes ligt rond de 3,4 miljoen tv kijkers... de grote finale in Baku werd in 2012 door 4,11 miljoen mensen bekeken op de tv... bedenk dat er totaal slechts 9 miljoen Zweden zijn... de 6 voorrondes werden samen door 20,24 miljoen mensen op de tv bekeken. Via SVT.SE/melodifestivalen (internet dus) werd de finale bovendien nog eens door 90 115 unieke bezoekers bekeken. 2,05 miljoen keer werd er gestemd per sms of telefoon...

Melodifestivalen is al jaren het programma met de grootste kijkdichtheid in Zweden.

 

[bron van deze cijfers : http://svt.se/melodifestivalen/halva-sverige-sag-loreen-vinna-melodifestivalen-2012 ]

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stel dat de Zweedse winnares een Nederlandse was geweest, had ze dan ook gewonnen?????

 

tja... ALS..... als mijn rijtjeshuis een vrijstaande villa zou zijn, was ik ook niet op zoek naar een ander huis... :P:D

 

 

 

Maar goed, voor wie graag eurosong luistert is er een heel erg goed radiostation te beluisteren via internet... de hele dag door eurosong nummers, preselectienummers, etc...

http://www.escradio.com/

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, heb ik het dit jaar weer gemist. Ik had me nog zo voorgenomen om te kijken :grin:

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

, tot de finale in Globen, in Stockholm...

 

Als het volgend jaar in Globen is, en het festival valt tegen, dan kan je tenminste nog "het dak" op met Skyview.

Kan zelfs nog interessanter zijn ook.

 

http://www.webbkameror.se/webbkameror/globen/index.php

 

Wellicht is Festival in Stockholmsarenan dat nu gebouwd wordt net naast Globen.

 

Met blik vanaf Globen op dit in aanbouw zijnde gebouw.

 

http://webbkameror.se/byggkameror/stockholmsarenan/stockholmsarenan_1_640.php

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren kwam Kiruna op de proppen met zijn kanditatuur... Globen schijnt (voorlopig) bezet te zijn hoorde ik. Göteborg en Malmö zijn ook nog steeds in de race.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren kwam Kiruna op de proppen met zijn kanditatuur... Globen schijnt (voorlopig) bezet te zijn hoorde ik. Göteborg en Malmö zijn ook nog steeds in de race.

Misschien dat Globen er voor wordt vrijgemaakt. Voor het bruisende Stockholm zou het wel geschikt zijn.

 

Volgens mij is Kiruna toch aan het verhuizen met haar inzakkende gronden?

 

Malmö of Malmø zal wel iets zijn, in de nabijheid van de Øresundbro of Öresundbro, nabij Kopenhagen, maar ook nabij Duitsland, Polen, Finland o.a.. Deze stad is een goed voorbeeld van een hoe een stad met een Deens verleden, in het huidige Zweden, een vrede uitstraalt. Een stuk Eurovisie dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...