Sprietje Geplaatst: 30 mei 2012 Auteur Geplaatst: 30 mei 2012 Ik schreef het in bericht 3 al: “Reken er maar op dat CanalDigitaal deze goede score aan zal grijpen in hun reklame campagnes.” CanalDigitaal was er heel snel bij want blijkbaar is vanaf 25 mei is deze boodschap al op de CanalDigitaal-site te vinden, zie: http://www.canaldigitaal.nl/klantenservice/nieuws/canaldigitaal-beste-landelijke-provider-volgens-consumentenbond.aspx
C0re Geplaatst: 30 mei 2012 Geplaatst: 30 mei 2012 Vooral dit citaat deed me hard op lachen: "Er is met zijn allen hard gewerkt om deze mooie uitslag te behalen." Deelkanalen en meer zenders op 1 transponder proppen is kennelijk hard werken voor ze VU+ Solo SE TechniSat Multytenne 28E/23E/19E/13E
blake7 Geplaatst: 31 mei 2012 Geplaatst: 31 mei 2012 En er kunnen er nog veel meer zenders op de transponders, de bitrate nog wat omlaag naar 1,5Mbit VBR en zie daar nog meer zenders en de kosten omlaag. Ehmmmmmmm ik hoop niet dat ik ze nu op een idee breng hahahahahaha Onze geest is als een Parachute hij werkt alleen als die open is.
Alventali Geplaatst: 31 mei 2012 Geplaatst: 31 mei 2012 @ Blake7 Daar hoef je jezelf niet druk om te maken hoor. Ze zullen die prijs echt niet verlagen als ze meer zenders gaan aanbieden Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
blake7 Geplaatst: 31 mei 2012 Geplaatst: 31 mei 2012 Nee daar maak ik me niet druk over, ik doelde op de kosten van CanalDigitaal zelf die gaan dan omlaag als ze nog meer kanalen gaan aanbieden op 1 transponder. @ Blake7 Daar hoef je jezelf niet druk om te maken hoor. Ze zullen die prijs echt niet verlagen als ze meer zenders gaan aanbieden Onze geest is als een Parachute hij werkt alleen als die open is.
Fritsjof Geplaatst: 1 juli 2012 Geplaatst: 1 juli 2012 Ik heb niet zo'n hoge pet op van de CB, het testoordeel wordt vaak opgebouwd uit vele cijfers/waarderingen van zaken die voor velen totaal niet relevant zijn. Bij TV toestellen speelt bijvoorbeeld de leesbaarheid van de handleiding een relatief grote rol in de beoordeling van het toestel, zo kan het dus zijn dat een TV beter scoort dan een ander terwijl de hoofdzaak (beeldkwaliteit) minder is. (Ik heb dit van iemand die een kijkje heeft kunnen nemen bij de tests van de CB). Tests altijd goed uitpluizen en zelf conclusies trekken is het devies.
Alias_R Geplaatst: 3 juli 2012 Geplaatst: 3 juli 2012 Kwa beeld zijn de HD kanalen en vooral de duitsers en nu ook Eurosport2 HD stukken beter dan mijn oude abonnement bij Tele 2. Daar had je maar 1 keuze voor HD een pakket met Ned 1,2,3. Ik had ze in HD maar het HD via de schotel is toch echt beter. En om eerlijk te zijn had ik het laatste jaar veel beeld problemen bij Tele2 storing en tikjes in het geluid. Ik ben lang aan het twijfelen geweest over een schotel of het stabiel is ja of te nee maar heb er nog geen spijt van. Zit er zelfs aan te denken om zelf een schotel te kopen en reciever en die van CD tot einde contract in de schuur te leggen. Ik heb niet gekozen voor de vele zenders op de schotel maar meer voor het ruime aanbod aan HD zenders die je bij geen enkele coax of adsl aansluiting kunt krijgen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen