Klavervier Geplaatst: 26 september 2012 Auteur Geplaatst: 26 september 2012 Dat is dus een regel C in de VU en een regel F in de dreambox. Doe ik beide C en F, dan doen ze wat Michel ook al eerder heeft aangegeven. Blijven dit C en F regels, of heb je andere regels hiervoor. Ik bedoel de letters blijven dat altijd C en F en dan gewooon onder elkaar. Ja wat bekend is moet bekend blijven toch. Ik heb geen hersens dus ik bral maar wat in het rond. Een probleem opgelost, deel het met anderen, kunnen die het zelfde probleem ook oplossen. Wave Frontier T90, 8 octo lnb's smart titanium, 8 diseqc EMP switch 8/1, panasonic P50 V10, SW 2.216: Arion 9400, Eycos 5512,VU Ultimo, Dreambox 7020.
Tonskidutch Geplaatst: 26 september 2012 Geplaatst: 26 september 2012 C: is voor de klant die een server zoekt F: is voor de server die klanten heeft per geval dus qua syntax in te vullen dit blijft altijd enkel een C of enkel een F. wil je in het huisnetwerk doorkoppelen naar een volgende klant, wat eigenlijk niet slim is wel dan ga je anders te werk dan worden die weer op die positie bepaald. waarom je er moeite mee hebt is me niet echt duidelijk om een extra lijntje aan te leggen. ciao I Am Gone Love You JESTOFUNK
Klavervier Geplaatst: 27 september 2012 Auteur Geplaatst: 27 september 2012 Dan denk ik dat ik het nu wel kan, bedankt. Mocht het niet willen dan vraag ik weer. Waarom ik...dat heeft temaken, omdat ik mij in deze materie nooit zo heb verdiept. Vroeger schreef ik zelf wel programmas op een atari. Maar dat is al zo lang geleden begin atari 1040. Nooit verder in vediept. Vanaf 1983 al met schotels bezig en heb daar behoorlijk wat ervaring mee. Nu sinds kort een VU Ultimo en dan ga je wat lezen en dan kom je deze dingen ook tegen. Dit is allemaal nieuw voor mij. Als het werkt moet jij dan eens zien hoe zo'n dikke neus of ik dan heb van trots. ik ben niet de jongste meer. En let erop: opnieuw leren - leren, is op deze leeftijd zeer moeilijk. En toch wil ik het graag. Kennis is macht, Mijn kennis was macht en nu doe ik het voor de lol Ja wat bekend is moet bekend blijven toch. Ik heb geen hersens dus ik bral maar wat in het rond. Een probleem opgelost, deel het met anderen, kunnen die het zelfde probleem ook oplossen. Wave Frontier T90, 8 octo lnb's smart titanium, 8 diseqc EMP switch 8/1, panasonic P50 V10, SW 2.216: Arion 9400, Eycos 5512,VU Ultimo, Dreambox 7020.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen