Ventura Geplaatst: 31 mei 2012 Geplaatst: 31 mei 2012 Is er nog een ruimte om de schotel te kunnen verplaatsen?
alx Geplaatst: 1 juni 2012 Geplaatst: 1 juni 2012 Het lijkt me interessanter om een foto te zien, genomen vanachter de schotel. In de richting waar de lnb-arm naartoe wijst. (vanwege die bomen) Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
marsmars Geplaatst: 1 juni 2012 Auteur Geplaatst: 1 juni 2012 Ik zal morgen proberen een nieuwe foto te plaatsen. Ik kan trouwens wel een cm of 40-50 naar links. Kan denk ik geen kwaad om de schotel een stukje te verplaatsen.
marsmars Geplaatst: 2 juni 2012 Auteur Geplaatst: 2 juni 2012 Nog een foto. Maar ik denk sowieso dat het het proberen waard is om een cm of 40 naar rechts te verplaatsen. Maar ben wacht jullie reacties even af... Groeten, Marcel
Ventura Geplaatst: 2 juni 2012 Geplaatst: 2 juni 2012 Het kan geen kwaad om de schotel zo veel mogelijk naar rechts te plaatsen. Indien er nog voldoende en veilige ruimte aanwezig is.
Sprietje Geplaatst: 2 juni 2012 Geplaatst: 2 juni 2012 Ik denk dat 40cm opzij zetten onvoldoende is. Maar als je nu eens een foto van opzij maakt, dan kunnen we zien of de signalen misschien wel over die takken heen gaan. De signalen komen immers van 28-29 schuin van boven. Je moet er ook rekening mee houden dat dit de situatie van nu is. Over twee jaar als de takken gegroeid zijn kunnen ze wel weer in de weg zitten. Kun je de schotel niet een paar meter opzij zetten?
marsmars Geplaatst: 2 juni 2012 Auteur Geplaatst: 2 juni 2012 die 40 cm is jammergenoeg echt het maximale. Ik moet het dan maar goed bijhouden (snoeien). Ik denk trouwens wel dat de bomen het probleem zijn want er staat hier op het moment een briesje en het beeld is erg aan het stotteren.
Big fellow Geplaatst: 2 juni 2012 Geplaatst: 2 juni 2012 Schotel een meter hoger zetten is geen optie? “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
marsmars Geplaatst: 2 juni 2012 Auteur Geplaatst: 2 juni 2012 Bedankt voor de tip !!! (heel stom maar dat was nog niet bij me opgekomen)
Tonskidutch Geplaatst: 3 juni 2012 Geplaatst: 3 juni 2012 denk nu niet in enkele milimeters maar meerdere decimeters True North Rebekka Bakken
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen