Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb hier een CCcam server draaien in de woonkamer en heb in mijn slaapkamer een Oscam client staan. Ik krijg alles werkend op mijn Oscam client box, echter lukt het mij niet om CDS en TVV open te krijgen. Zijn er nog speciale instellingen wat geconfigureerd moeten worden. Mijn ziggo kaart heb ik ook werkend op. Snap niet waar de kink zit. Wie helpt mij?

[color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!

Geplaatst:

Even een toevoeging. Als ik van CCcam server naar CCcam client connect, dan heb ik wel beeld met CDS en TVV, maar dus niet van CCcam server naar Oscam client. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik stoei al een tijdje ermee.

[color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!

Geplaatst:

Je zou op zijn minst kunnen laten zien hoe je als Oscam-client "kijkt" naar je CCCamserver, dus even beginnen met de settings van oscam.server die staan in je clientbox.

Geplaatst:

[account]

user = cccambox

pwd = mysecret

group = 1,2

monlevel = 0

cccmaxhops = 3

cccreshare = 2

cccignorereshare = 0

keepalive = 1

user en pwd gaan in je C line op CCcam

Voorbeeld oscam.server entry (SC in CCcam):

[reader]

label = mycccambox

protocol = cccam

device = 192.168.1.15,14000

user = oscambox

password = somesecret

reconnecttimeout = 300

group = 1,2

emmcache = 1,2,15

cccversion = 2.3.0

cccmaxhops = 4

ccckeepalive = 1

cccreshare = 3

Geplaatst:

Probeer het eens hiermee, dus in oscam.server van clientbox;

[reader]

label = mycccambox

enable = 1

protocol = cccam

device = 192.168.1.15,14000

user = oscambox

password = somesecret

inactivitytimeout = 0

group = 1,2

cccversion = 2.3.0

ccckeepalive = 1

audisabled = 1 of auprovid = 00006A als je box de updates moet verzorgen op je server

en ook (enkel) bij je clientbox in oscam.user;

[account]

user = dvbapiau

pwd =

group = 1

au = 1

betatunnel = 1833.FFFF:1702,1834.FFFF:1722

cccreshare = 0

Opgelet, je moet ook een oscam.conf hebben en tevens de uitgebreide oscam.dvbapi (pas nog gezien in 1 van de oscam draadjes)

Geplaatst:

Ook met jouw account en reader settings geen resultaat. Erg merkwaardig

Erg ongeduldig en gemakkelijk blijkt, wat heb je staan in de noodzakelijke files zoals oscam.conf en oscam.dvbapi ??

Als je deze laatste niet gebruikt in je clientbox, is het net als een auto zonder wielen. (Kan ook niet rijden) :cry: :cry: :P

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...