Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Jammer pli 3.0 voegt niet veel toe tov de 2.1 alleen is hij op een vu veel onstabieler vandaar dat het jammer is dat er voor de 2.1 geen updates meer komen zoals de opera browser

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst:

hmm draai al een drietal weken openpli 3.0 op de vu+duo en heb nog geen enkele keer een vastloper gehad.

Ik laat wel bijna elke avond de ontvanger in deepsleep gaan en voer ongeveer een tweetal maal per week een update uit.

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Geplaatst:

Ik lees op het pli forum nog teveel problemen vandaar dat ik wacht aangezien 3.0 ook niks voor de gebruiker toevoegt

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst:

Het is juist dat Pli 3.0 niet zoveel verschilt van 2.1, maar het is de vooruitgang, en Pli 3.0 is echt niet instabiel zoals sommigen denken/vrezen. Het is maanden geleden wel zo geweest, maar die tijd is echt voorbij. Ik draai het al een hele tijd en nog niets fout gezien of gemerkt.

Als je geen specifieke reden hebt om bij 2.1 te blijven, ga dan naar 3.0...

Enig minpuntje misschien is dat er (nog) weinig mooie skins (met wat kleur en creativiteit) te vinden zijn voor 3.0. Maar dat kan aan mij liggen. Smaken verschillen. Bij VTI is het op dat punt - naar mijn bescheiden meinig - zeker niet beter gesteld. Daar vind ik helemaal geen skin die mij een beetje ligt...

VU+ ULTIMO PLI 4.0, Philips DSR 7141

Geplaatst:

Ik heb op de VUDUO Openpli 3.0 er vanaf het begin opgehad, zonder problemen, stabiliteit net zoals 2.1, alleen het eerste begin iets minder keus in plugins en skins.

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...