Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Welke tv's met ingebouwde dvbs tuner (die niet zijn gecertificeerd door CD) en werkend met CD module zijn er bekend bij jullie?

Ik ben namelijk op zoek naar kleinere modellen 24"of 26" het liefste met een hotel mode erin.

Samsung heeft alleen vanaf 32" gecertificeerde modellen.

Ik heb al een (onbekend merk CMX) getest dit werkt, niet helemaal.

ofwel laat hij de rtl zenders zien en de NED1-2-3, SBS, Net5 niet, of net andersom (geeft dan aan geen signaal), bij aan en uitschakelen kan dit per keer verschillen.

Ik heb ook al een Aston dual cam geprobeerd maar dat gaf hetzelfde probleem.

Ben benieuwd of er al goede ervaringen in zijn.

Geplaatst:

Ben ook zoekend naar zoiets - 32" is in mijn geval ook te groot - Helaas tot op heden niks gevonden in hotel-uitvoering - CI module en Card moeten eveneens ontoegankelijk wezen - DVBS2 is wel een must - Hier bij TV-VL enkel een (gunstige) abo-offerte ontvangen maar niks ivm Hardware (Een RF-GSO is voor mij geen optie).

Grt, Marc.

1x Triax78 enkel voor 23.5° - 1x Cahors BigBisat voor 13° + 19.2° (centraal) + 28.2° - 4x Inverto Twin Black LNB - 2x DiSEqC Switch - KOKA799 - HORIZON HD-S2 Satelliet meter - 40" SONY tv met CI-module/SC - Diverse ontvangers ivm instellen en testen....   

Geplaatst:

Ik heb hier een 23" blaupunkt led tv. Met een Aston module erin heb ik wel beeld bij Ned 1,2,3 Hd. (voor de andere zenders heb ik geen abonnement en een cd module heb ik niet). In het menu staat ook de mogelijkheid hotelmodus option, maar daar in heb ik me nog niet in verdiept.

Verder zit er ook een analoge , dvb-t en c tuner in. Ik heb weleens een vastloper gehad als je bijvoorbeeld in dvb-t modus de tv aan zet en de aston module en de kaart zitten er nog in. Zonder module gaat dit wel goed. Kortom een tv met veel mogelijkheden.

Geplaatst:

Ik heb een samsung [lasma ,is niet gecertificeerd,voor dat CD de kanelen had gewijzigd had ik wel alle hd zenders ,en nu niet meer naar op nieuw inlezen CD zeg dat hij de verkkerde lijst laat ,en alleen die wel gecertificeerd zijn kunnen dan wel de goed lijst laden.

hoe dit werk weet ik niet (heb dus nu alleen ned 1 op de astra 19.2

Ik hoor jullie wel ,ben ook net nieuw

groetjes Eagle One

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen