Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste allemaal,

Mijn buurvrouw heeft een et5000 en een skylink irdeto kaart.

Hoe kan ik deze kaart aan de gang krijgen bij haar ???

Misschien dat iemand me het uit kaan leggen .

ALvast bedankt gr Karel.

• Beheerder
Geplaatst:

Werkt de kaart wel in de originele ontvanger?

Heb je CCcam al geprobeerd? Wordt de kaart herkend in CCcam?

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

CCCam ziet dat het een irdeto card is maar geeft de volgende meldingen:

irdeto card found

decrypt card found

card init fail

Of de kaart in een originele ontvanger werkt weet ik niet want ze heeft alleen de kaart meegebracht uit slowakije

• Beheerder
Geplaatst:

Als de kaart niet initialiseert heeft deze zeer waarschijnlijk een camkey en camkey data nodig (zie config file cccam), maar welke camkey en camkey data je moet gebruiken voor een skylink/cs link kaart weet ik niet.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Het is eigenlijk wel handig om te weten of de kaart het wel in een orginele ontvanger doet, want anders zoek je je mischien wel een ongeluk.

Begin maar met het posten van de 1e 4 cijfers van de kaart.

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

• Beheerder
Geplaatst:

Ik ben er vrij zeker van dat je een camkey en camkey data nodig hebt en dan de kaart gewoon zal werken.

Ik heb ook keven voor je gezocht, maar kan m zelf niet vinden terwijl er wel mensen zijn die de skylink kaart in oscam en cccam succesvol (met de juiste) camkey gebruiken.

Mocht je de camkey zelf vinden, meldt het dan nog even hier.

Mvg,

Michel

• Beheerder
Geplaatst:

Als ik dat had geweten, had ik die al lang geplaatst ;)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...