Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hi,

ik ben nogal een vergeter,en aangezien ik nooit mijn pc vergeet aan te zetten,zoek ik een programma (kalender of zoiets),dat er een pop up komt als de pc gestart is.bvb ik moet overmorgen naar een vergadering,en ik programmeer het zo,dat 's morgens als ik de pc opstart,er een kader komt op mijn scherm,met de dagtaken.

ik heb gegoogled,maar kon niet direkt iets vinden,en ik dacht ze kunnen mij hier wel helpen,er zijn hier verschillende soort gebruikers.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Volgens mij heeft microsoft office outlook agenda zoiets.

Salu2, D.Quijote

M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

Geplaatst:

Aangezien je niet aangeeft waarmee je werkt (Linux, Apple, Windows) ga ik maar even van het meest gebruikte uit. Zoek in Google eens naar Calendar gadget. Dat zijn die kleine venstertjes op je bureaublad die je kunt installeren...

Als je met Gmail werkt kun je ook daarin gebruik maken van de kalender, daar zijn ook voor die kleine programmatjes voor.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Google op Time & Chaos. Het programma is in 3 smaken te verkrijgen. De gratis variant lijkt me voor jou voldoende.

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

• Beheerder
Geplaatst:

Aangezien je niet aangeeft waarmee je werkt (Linux, Apple, Windows) ga ik maar even van het meest gebruikte uit.

Ik verwacht dat hij in het 'Windows en zo' forum toch wel een vraag over Windows software stelt :grin:

Je tip over de gadgets is overigens een prima tip!

Ik gebruik zelf voor email Thunderbird met de agenda extentie Lightning. Dat vind ik veel prettiger dan Outlook (en gratis), maar als het je alleen om een agenda/takenlijst te doen is, zou ik ook een bureaublad gadget zoeken.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ik verwacht dat hij in het 'Windows en zo' forum toch wel een vraag over Windows software stelt :grin:

Je hebt helemaal gelijk natuurlijk. :crazy:

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen