henkie73 Geplaatst: 31 mei 2012 Geplaatst: 31 mei 2012 beste mensen hier, ik heb een origenel total tv srbija kaart en tuner. is het mogelijk om deze in mijn et 9200 te draaien??? volgens mij gaat het niet aangezien de kaart met de tuner getrouwd is. maar ik weet het niet zeker. dus mocht er een mogelijk zijn hoor ik het graag. alvast bedankt. gr. henk helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)
henkie73 Geplaatst: 31 mei 2012 Auteur Geplaatst: 31 mei 2012 niemand een antwoord??? gr. henk helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)
Mrbeam Geplaatst: 31 mei 2012 Geplaatst: 31 mei 2012 Een zoekopdracht in Google brengt mij tot de conclusie dat dit niet meer mogelijk is. Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925
henkie73 Geplaatst: 1 juni 2012 Auteur Geplaatst: 1 juni 2012 ik had al zo vermoeden, maar misschien iemand iets meer weet dan ik. maar toch bedankt gr. henk helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen