Ga naar inhoud

Vodafone mobiel, wat gebeurd er einde contract als ik niets doe?

Aanbevolen berichten

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Mijn contract bij Vodafone mobiel loopt tot 4-08-2012

Wat gebeurd er als ik niets doe ?

In mijn contract heb ik nog oude voorwaarden staan, o.a. onbeperkt internet,

en bellen voor een laag bedrag. (2 jaar contract)

Vraag,

Blijf ik mijn oude voorwaarden houden, tegen de prijzen van begin abonnement ?

Wordt mijn abonnement stilzwijgend verlengd, met opnieuw 2 jaar ?

Of is mijn abonnement na 4-08-2012 per maand opzegbaar ?

Geplaatst:

Blijft gewoon doorlopen, per maand opzegbaar.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Winwiz, Ook tegen mijn huidig abonnement geld ?

Geplaatst:

Ja, normaal wel, maar wat let je om klantenservice even te bellen voor zekerheid. Dat kost je niets.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

bij mijn Belgische provider,kreeg ik een e-mail+ sms.ik kon kiezen tussen maandelijks opzegbaar aan de huidige niet promo tarieven,of mijn contract met 2 jaar verlengen,met de huidige promo's van in het begin.ik weet niet hoe het in Nederland zit,maar misschien zal je ook een berichtje en/of mailtje krijgen,want de 8ste maand is toch nog een tijdje.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Let op! Als je een wijziging aanvraagt, en het tarief verandert, dan heb je een zeer grote kans dat het wordt gezien als een nieuw contract. Dus dan krijg je de huidige algemene voorwaarden die van toepassing worden. (Dus geen "onbeperkt" internet meer etc). Als je het contract laat doorlopen tegen het huidige tarief, dan blijven de voorwaarden geldig die je hebt gekregen tijdens het afsluiten van je abbonement.

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Geplaatst:

Ik zou wel even heel goed opletten.

Bij sommige providers vervalt de kortingen (op bel kosten, sms en/of internet) en val je terug naar het normale tarief! Dus als je niks doet moet je flink meer betalen voor wat je/het "extra" gebruik. De minuten die je inkoop/kocht zijn/blijven vaak wel het zelfde maar soms heb je voor je contractsduur extra smsjes gekregen of (flinke) korting op het internet (misschien wel dubbel het aantal normale MB's of zoals ik helemaal gratis, al is het niet echt snel).

Dus.... even oppassen en vooraf even bij je provider informeren.

Geplaatst:

Informeren is inderdaad wel handig, maar in de meeste gevallen loopt alles gewoon door tegen dezelfde voorwaarden als voorheen, alleen is het vanaf einde contract per maand opzegbaar.

Met prepaid is het precies zo... ik heb nog een oud 24/7 prepaid 'abo' van t-mobile, en de minuut en sms prijzen van de nieuwe abo's zijn stukken hoger dan wat ik betaal... maar zolang ik niet van tariefplan verander blijf ik de gunstige oude voorwaarden houden.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Ik bel morgen even de provider, en laat het hier even weten.

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb,(welliswaar bij KPN) mijn abo (bellen&sms 100) niet verlengd, maar gewoon door laten lopen.

En kan hem nu per maand op zeggen.

Had ook internet met fair use.

Er is me echter nooit verteld hoeveel het verbruik mocht zijn.

Maar heb nu hun app op de tel en daar mee haal je jouw gegevens mee op,staat daar opeens ergens onder internet verbruik, Abonnement 800 MB

Na bereiken max: snelheid vermindering.

Dat is wel wat anders dan de 100 MB die ik nu zou hebben bij een verlenging.

en een betaling per MB bij overschrijding van de max.

aangepast door looney2

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Geplaatst:

in pincipe loopt je abonnement gewoon door tegen de "oude" normale tarieven van het abonnement. Letop had je een korting die 2 jaar liep, dan geldt die zeer waarschijnlijk niet meer! Dit geldt mogleijk ook voor andere kortingen of aanbiedings tarieven, als ze daarvan de looptijd hebben beperkt.

NB de "oude" tarieven kunnen aangepast zijn gedurende de looptijd van je contract, dan heb je daar bericht van gehad.

Geplaatst:

Maar heb nu hun app op de tel en daar mee haal je jouw gegevens mee op,staat daar opeens ergens onder internet verbruik, Abonnement 800 MB

Na bereiken max: snelheid vermindering.

Dat is wel wat anders dan de 100 MB die ik nu zou hebben bij een verlenging.

en een betaling per MB bij overschrijding van de max.

wat zijn de limieten in NL toch erg krap bemeten... ik heb hier een fair use policy van 20 GB in Zweden, met mobiel internet van Tre.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...