Ga naar inhoud

Schone XP installatie -> probleem met RAID/SATA drivers !

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Ik heb hier een PC staan met een Asrock Conroe Presler FSB1066 bordje. Ik gebruik de raid niet. Ik heb echter wel een SATA schijf die ik wil aansluiten (deze wordt nu dus niet gezien, in apparaat beheer gele uitroeptekens). Wat moet ik nu installeren ? en waar haal ik DAT vandaan ?

Ik zie door de bomen het bos niet meer.

Wie helpt me even op weg ?

Bedankt en groet,

Ronald

Geplaatst:

Als ik mij goed herinner zit er een intel chipset op dus........

Wat je kunt doen is in apparaatbeheer (die weet je te vinden gezien het gele uitroepteken) -> rechtermuisknop -> Eigenschappen -> details -> Hardware id -> kopieer de bovenste waarde en zet die in google..... (zet er eventueel driver achter)

Laat desnoods die hardware id hier ook weten.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Dat zijn dezelfde..... Zet ze ergens op de harde schijf of bijvoorbeeld een usb stick. Ga naar apparaatbeheer. Bij het apparaat met uitroepteken doe je update driver. Verwijs naar de plaats waar je ze hebt opgeslagen.....

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Mooi :D

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen