Ga naar inhoud

directzender up en down via afstandsbediening in OpenPli2.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Een klein vraagske;

Enkel met de pijltjes links en rechts lukt het om snel te zappen. Wanneer je echter de "channel"- up en -down toetsen gebruikt, ga je steeds over de zenderlijst.

hier gaat het om een 7020HD, maar ik vermoed dat dit geen rol speelt

Kan je dit uitschakelen?

Alvast bedankt voor tips.

Groeten van dvbs,        

UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Geplaatst:

Loui(K), jij bent snel...

Maar dat is wel jammer; je zou verwachten dat het standaard moet lukken om via die toetsen te zappen.

euhm, welke plugin zoek ik?

Groeten van dvbs,        

UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Geplaatst:

Goeie vraag hahaha ik heb deze plugin ooit eens gebruikt maar weet niet meer hoe deze zo snel heet. misschien kunnen mede hobbyisten daar een antwoord op geven.Ik heb deze ook niet meer op mijn PC staan anders had ik deze zeker toegevoegd.

Geplaatst:

Loui (k)

Euhm, sorry...... Als je goed leest op de afstandsbedienning staat er "bouquet" up en down; dus in feite is alles OK.

Maar het zou toch praktisch zijn mocht je daarmee kunnen snel zappen.

Voorlopig ben ik nog op zoek naar die bewuste plugin. :)

Laat zeker weten mocht ik het ooit vinden.

Groeten van dvbs,        

Geplaatst:

Dat ga ik dan uitproberen van zodra de box "vrij" is.

DeBeek, bedankt!

Groeten van dvbs,        

Geplaatst:

En die doet wat hij moet doen!

Was al een paar keer Pauli tegengekomen, maar niet zo meteen de link gelegd met de RC-instellingen.

(De 7020HD is stilaan "²perfect" aan het worden......)

Groeten van dvbs,        

• Beheerder
Geplaatst:

'Snel zappen' werkt toch gewoon met pijl links en pijl rechts.

Als je daar gewoon een aan went, is er niets aan de hand. Er komt ooit wellicht een moment dat die plugin niet meer beschikbaar is en dan moet je er alsnog aan wennen.

Koop je een Duitse auto zit de achteruit ook op een andere plaats. Even wennen en je weet niet beter.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst: (aangepast)

Ja, dat is het nu juist; ben nog gewoon aan mijn UFS910!

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

Geplaatst:

Als je daar gewoon een aan went, is er niets aan de hand. Er komt ooit wellicht een moment dat die plugin niet meer beschikbaar is en dan moet je er alsnog aan wennen.

Dan pas je handmatig even je keymap.xml file aan, of je saved je door pauli veranderde keymap in je Autobackup. :lol:

Bij ieder video app ( videorecorder, dvd recorder, tv enz) id de pijl omhoog/omlaag de zap functie,

behalve bij een Dreambox..

Geplaatst:

En toch,hier in huis zou niet alleen ik,maar ook de vrouw en de kids moeten wennen

als de zap toetsen opeens boven en onder zitten zoals bij de meeste apparaten.

Dus wat mij betreft,gewoon zo laten,je went er zo aan...

Geplaatst:

Koop je een Duitse auto zit de achteruit ook op een andere plaats. Even wennen en je weet niet beter.

Mvg,

Michel

Ben ik met je eens,doordat je vaker een andere image probeerd moet je deze plugin weer opnieuw instellen.Naar een paarkeer denk je laat maar.En dan wen je snel aan de normale manier zoals het nu is.

Geplaatst:

Ben ik met je eens,doordat je vaker een andere image probeerd moet je deze plugin weer opnieuw instellen.Naar een paarkeer denk je laat maar.En dan wen je snel aan de normale manier zoals het nu is.

Dat heet geen wennen maar " Gemakzucht " :D

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...