Vriendje Stokvis Geplaatst: 1 juni 2012 Geplaatst: 1 juni 2012 (aangepast) Goedemorgen allemaal. IK heb sinds kort deze afstandsbediening omdat ik bij Logitech op wat problemen stuite die me nogal tegenstonden. Alleen nu kom ik na het instellen van deze afstandsbediening een aantal problemen tegen waar ik na diverse keren de handleiding bestudeert te hebben niet uitkom. IK heb namelijk die apperaten ingevoerd een samsung tv, een dreambox, 800 en een denon receiver die ook gewoon aan en uit gaan onder het tabblad apperaten ook de andere ingestelde functies zijn gewoon te bedienen. Als ik een activiteit tv kijken aanmaak en aangeef op de afstandsbediening welke apperaten er in betrokken moeten worden gaat het mis. IK las in de handleiding dat je dan een start en stop macro moet maken zodat alle apperaten met 1 knop zowel aan als uit gezet kunnen worden. Alleen krijg ik dat niet voor elkaar met die macro's Alles ingesteld wat er meegenomen moet worden maar er wordt niets aan en uitgezet als dat gewenst is. Via een omweg als ik de uitknop kort indruk kan ik wel alles dan in de activiteit zowel aan als uitzetten en dan werkt de activiteit tv kijken dus ook maar dit kan toch niet de bedoeling zijn het moet met die macro's met 1 toetst kunnen. Ook gaat de tv niet naar de juiste hdmi ingang dit kun je dan wel corigeren met een av toets maar ook dit moet las ik in de handleiding gelijk gebeuren als je die macro's goed ingesteld hebt Is er iemand die deze afstandsbediening ook heeft en mij kan vertellen waar het mis gaat. Gister twee keer gebeld met de Phillips helpdesk al met al een uur aan de telefoon gezeten en nog niet opgelost . Wie heeft voor mij de oplossing alvast bedankt Vriendje Stokvis 1 juni 2012 aangepast door Vriendje Stokvis
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen