Ga naar inhoud


Ik durf bijna geen vraag meer te doen hier op forrum


1pm

Aanbevolen berichten

blijft toch grappig om te zien dat er in dit soort topics steeds weer dezelfde personenen reageren.

En het reageren komt dan steeds weer over als tegen de regeltjes e.d. zijn.

ik noem bewust geen namen maar degene die ik bedoel zal zich vast wel aangesproken voelen.

en uiteindelijk weer hierop reageren.

 

ik heb voor die personen 1 tip

denk na voor je het toetsenbord aanraakt.

En mocht je het toetsenbord wel gebruiken doe na het typen eens doorlezen en verwijderen ipv posten.

dat scheelt een hoop ergenis op het forum.

 

edje

Vu+ Solo2
Dreambox 800s

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

IK denk niet dat het ergenis is maar inmiddles al zoveel mails gekregen van mensen hier van het forum prive mail dan niet via forum tja een paar .( En die zijn het met me eens )

Het is totaal niet bedoeling om het forum hier de grond in te boren hoor daarvoor draai ik al te lang mee en respect voor de mods heb ik ook dat die alles vrijwillig doen .

Maar zoals topic al zegt je weet niet meer wat je kan plaatsen , en dat topic over die managers dat heeft toch miks met politiek te maken !!

Dit zijn gewoon feiten ik zal in iedergeval oppassen wat ik in vervolg plaats 1

 

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Lees je eigen openingspost in dat topic nog eens door, je vraagt daarin om een belastingmaatregel.

Een instrument, wat in Nederland tot stand komt door ......

Dus...

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je vraagt daarin om een belastingmaatregel.

Een instrument, wat in Nederland tot stand komt door ......

 

Ja en is op TV en radio geweest staat dus al vast mag je

het dan niet melden ,de politieke fase is al doorlopen

 

er bestaat ook zoiets als problemen maken waar geen zijn

aangepast door pukje
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ach ja....het is maar hoe je zelf met kritiek, waarschuwingen, boetes, enz omgaat.

 

De een rijd 45 KM te hard, wordt aangehouden, scheld oom agent tot op het bot verrot en vind ondanks zijn snelheid de boete onterecht,

...de ander zegt gewoon 'tja, t was dom, ik reed te hard, ik had haast en had t niet moeten doen.' en daarmee is de kous dan af.

 

En op een forum is het niet anders.... ;)

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

keer op keer hetzelfde bericht zien verschijnen kan voor een moderator ook soms een bron van ergernis zijn (zie anti-cheat gaming fora :>)

dus gewoon even nadenken als je een waarschuwing krijgt en denken ja het is en blijft toch maar internet en misschien had ik het wel mis.

 

keep on living in the real world guys.

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Michel fijn dat je dit topic ff openlaat, ik heb in elk geval al weer wat geleerd: na 3 maanden is je misstap definitief automatisch verwijderd.

Ik wist dat nog niet en was bang dat ik mijn "strafblad" tot in lengte van dagen meesleepte, telkens weer een streepje erbij op tot de onvermijdelijke ban ;)

 

@Pukje: Denk toch niet zo rechtlijnig. Iedereen weet wat er bedoelt wordt. Oom agent zal je bv ook geen boete geven als je de Vmax overschrijft om een gevaarlijke situatie te vermijden / op te lossen. De flitspaal daarintegen denkt daar echter net zo rechtlijnig over als jij ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeveel mensen krijgen hier met regelmaat een waarschuwing? Zoals PM1 aangeeft dat hij in de laatste paar weken/maanden 3 of 4x een waarschuwing heeft gehad en daarvoor nog veel meer. Ik herinner mij een ban niet zo bar lang geleden.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

blijft toch grappig om te zien dat er in dit soort topics steeds weer dezelfde personenen reageren.

En het reageren komt dan steeds weer over als tegen de regeltjes e.d. zijn.

ik noem bewust geen namen maar degene die ik bedoel zal zich vast wel aangesproken voelen.

en uiteindelijk weer hierop reageren.

 

ik heb voor die personen 1 tip

denk na voor je het toetsenbord aanraakt.

En mocht je het toetsenbord wel gebruiken doe na het typen eens doorlezen en verwijderen ipv posten.

dat scheelt een hoop ergenis op het forum.

 

edje

top offic,maar ik kan blijkbaar je qr code niet lezen met mijn android gsm :(

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

kijk,

er moet gemodereerd worden,om een board netjes te houden.want op www.eenanderforum.be, staat er dan massaal spam op,waardoor het niet meer leuk wordt om te lezen.

een geknipt stukje

-- begin tekst

Zhejiang shoe sales force management in transition

Economic Facts Daily" reports this kind of: Zhejiang is "manufacturer province" or "wage province?" This short article describes Wenzhou, Zhejiang Province because the shoe enterprise this year closed in excess of 70, a lot of firms can't sustain.Calculations owned enterprises: a pair of Leather footwear Had sold 5 U.S.dollars, is often exchanged for greater than 40 yuan Renminbi , The place profit is 4 yuan; now the yuan against uan sold only 4 yuan profit gone. In Shaoxing, the famous "China Textile City" is also faced with rage financial expense of textile enterprises greater by 10%, textile raw com of a sharp rise in energy rates, letting corporate charges by 35% to 40%.

In 2007, Shaoxing textile material 17 billion m communism, the total profit of about 40 billion yuan, an normal p

--einde tekst

ik heb er stukken uit gewist,zodat ik hoop,dat er geen boardregels worden overtreden.

als het hier vol met zo'n berichtje's staat is het voor niemand leuk.

vondt eens leuk,om een spelletje te spelen als het mag.

ik gebruik een android telefoon,waar het slingplayer programma opstaat,waar thuis een slingbox staat aangesloten op het internet,die op zijn beurt is aangesloten op een dreambox.de dreambox staat ook aangesloten op internet.

als ik kijk via mijn gsm,heb ik continu happeringen en daardoor zoek ik hulp.ik heb alles al bekeken,maar kom er niet uit.

waar moet ik mijn vraag schrijven??

1.het forum over breedband internet voip telefonie en gsm?

2.mogelijks ligt het probleem bij de slingbox,dus die vraag moet naar mediaplayers.

3.het kan ook een fout zijn bij de dreambox,en dan moet de vraag naar het dreambox forum.

ik vraag aan de mods,die vraag een paar dagen te laten staan zodat lezers hun gok kunnen doen,en dat na een paar dagen de mod's het juiste antwoord geven.

misschien een leuke speel je strafpunten weg.michel of zijn helpers,geven diverse problemen met de bekeurder mee,en hij moet antwoorden en zeggen welke probleem bij welk toppic.indien juist,krijgt hij na bvb nog een de regels terug toengang.nee,ik wil niet geen klein klein kleutertje spelen,maar als je een verkeersovertreding doet,dan kan het zijn dat je ook een rijvaardigheid moet doen voor je terug mag rijden.is dit kinderachtig?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat er gewoon niet zo snel zout op elke slak gelegd moet worden.

Persoonlijk zag ik in het topic over de managers met lease auto's weinig politiek.

Ik zag daar alleen een vraag gesteld door iemand die zich er blijkbaar aan ergert dat er mensen zijn die in een grotere auto kunnen rijden dan wat hij zelf blijkbaar kan/wil betalen en zonder te weten wat het toch nog kost om in een dergelijke auto te rijden.

 

Wil je de politiek overal bij betrekken dan kun je beter stoppen met een forum.

Leven en laten leven is het motto en loopt het volledig uit de hand dan pas sluit je zo'n topic.

 

Daarnaast wat is er mis met enigzins politiek gekleurde topic's?

Je kunt wel roepen dat daar andere fora voor zijn maar de politiek heeft vrijwel overal een vinger in de pap en dus ook fora als deze hebben er mee te maken.

Gaat iemand hier bewust zijn eigen politiek kleur promoten dan is het logisch dat daar op ingegrepen gaat worden en gaat iemand regelmatig veel te ver dan zijn daar wel passende maatregelen voor te vinden.

 

Er voordurend als een bok bovenop zitten geeft de mods alleen maar onnodig veel werk die kunnen er beter voor zorgen dat de hete angel uit een discussie wordt gehaald of e.e.a zo te draaien dat de discussie binnen de regels van het forum wordt gehouden ipv. te sluiten en te bannen.

En ik weet uit ervaring (als mod op een ander forum) dat dit best wel inventiviteit van de mods vergt en dat je er soms ook wel eens even moedeloos van wordt maar het houdt een forum wel levendig ipv. af te stompen met gesloten topic's.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

OK, halen we die regels gewoon weg. Kan ik je naderhand zeggen: 'I told you so' ;)

 

In het verleden is kennelijk vaak genoeg gebleken dat voetbal en politieke topics op dit forum vrijwel altijd gruwelijk uit de hand liepen en voorkomen is naar mijn mening beter dan genezen.

 

Maar goed, die regels over voetbal en politieke onderwerpen zijn weg als als het uit de hand loopt zien we wel weer verder.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...