Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb mijn vu duo voorzien van een vu wireless 150 mbps adapter en deze geinstalleerd. Mijn netwerk gevonden, password ingesteld, test is ok en dchp op auto gezet. Als ik echter iets wil downloaden krijg ik de melding bad adres .... en vervolgens voltooid. Ik krijg dus geen bestanden binnen. Wat staat er verkeerd of wat zie ik over het hoofd?

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Geplaatst:

Ber er inmiddels uitgekomen, mijn password was niet goed ingegeven. Al met een ervaring rijker door de vu op een wireless netwerk aan te sluiten? Dit gaat uiteindelijk zeer goed. Verschil met een vaste verbinding blijft de snelheid die wireless toch een stuk trager is.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Geplaatst:

ik zal de router eens checken, heb hier nog een 300mbit/s stick liggen dus kan ik wellicht testen.

Ik heb de duo ingesteld op het display van mijn windows pc een samsung die ook als tv gebruikt kan worden echter er valt rechts en links 1 cm weg waardoor ik net niet mijn volledige password kon zien. Ik dacht hem goed ingetoetst te hebben maar dus niet. Gelukkig was ik er snel achter. Ik vindt open pli, de vu duo en wireless echter zeer gebruiksvriendelijk en is snel in te stellen.

Alfred

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...