renzie Geplaatst: 2 juni 2012 Geplaatst: 2 juni 2012 ik ben deze week als jaren trouwe open pli gebruiker vanwege een paar stabiliteitsproblemen overgestapt op newnigma 2. ik mis nu echter de rytec (xmltv) pluginn voor een uitgebreid epg voor buitenlandse zenders. kan ik en hoe krijg ik deze pluginn handmatig geïnstalleerd in newnigma? is crossepg een goed alternatief? renzie 3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h , Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC, Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.
Gast Jeroensky Geplaatst: 2 juni 2012 Geplaatst: 2 juni 2012 (aangepast) Rytec XMLTV plugin & Crossepg plugin werken op elke OE1.6 gebaseerd image. Bedenk wel dat dmv openpli, je de meest luxe xmltv epg hebt. deze wordt dan dmv patch in realtime geupdate.(rytec xmltv vanuit openpli feed). Crossepg werkt op alle 1.6 images, maar om je epg te updaten naar wat er gedownload is, is een reboot noodzakelijk. Bij OE2.0.0 images (nieuwste Dream multimedia images) werkt xmltv nog niet. Waarschijnlijk ivm licentie type van image. Misschien dat dream er wat mee gaat doen(xmltv functie). Ikzelf heb als oplossing bij OE2.0 imagegebruik, dat ik op de computer xmltv viewer gebruik, en de gegevens via webif -timer- van dreambox invoer(copy ctrl-c / paste ctrl-v). Hier wat xmltv viewers voor computer. Ikzelf gebruik FreeGuide op computer, omdat deze te vinden is in Linux package manager. 2 juni 2012 aangepast door Jeroensky
Tuurtje Geplaatst: 2 juni 2012 Geplaatst: 2 juni 2012 (aangepast) Renzie heb precies hetzelfde gedaan alleen ik gebruik weer de originele van Dream versie 2 mei 2012. Zeer tevreden, begon me ook steeds meer te storen aan Pli en compatibiliteit met skins, backup plugin etc. En natuurlijk het feit dat ze steeds minder van Dream Multimedia mogen gebruiken. Ben wel even zoet geweest om alles er weer in te krijgen zoals ik het wilde hebben (zie printscreens) EPGImport heb ik ook keurig aan de praat. Download zip zit een beschrijving bij hoe te installeren. Laat even weten of het gelukt is. Tuurtje ** Let op is gedaan op Enigma2 OE 1.6 op een DM7020HD ** EPGImport.zip 2 juni 2012 aangepast door Tuurtje 1
Gast Jeroensky Geplaatst: 2 juni 2012 Geplaatst: 2 juni 2012 (aangepast) Renzie heb precies hetzelfde gedaan alleen ik gebruik weer de originele van Dream versie 2 mei 2012. EPGImport heb ik ook keurig aan de praat. Download zip zit een beschrijving bij hoe te installeren. Laat even weten of het gelukt is. Tuurtje Zou cool zijn als het ook kan werken op OE2.0.0. P.s. werk je nog met softcam key's? Da's zo 90's 2 juni 2012 aangepast door Jeroensky
Tuurtje Geplaatst: 2 juni 2012 Geplaatst: 2 juni 2012 P.s. werk je nog met softcam key's? Da's zo 90's Ach zolang er nog wat extra's open gaat hoor je mij niet zeuren
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen