sattv4iedereen Geplaatst: 2 juni 2012 Geplaatst: 2 juni 2012 ik heb 2 contracten bij scarlet belgium.ik heb op 1 contract een nummer bij scarlet.dit gaat via het login en paswoord en tf nummer. echter schuilt hier een gevaar.op mijn 2de abonnemt,heb ik geen tf lijn,maar kan gemakkelijk mijn gegevens invullen,zodat ik één nummer op 2 plaatsen kan gebruiken.echter is dit pas gevaarlijk als je niet goed zorgt voor deze gegevens,want op mijn adroid via csipsimple,kon ik bij het invullen van deze gegeven,bij mijn kameraad bellen via "mijn" nummer.een niet scarlet internet,bleek dan niet te werken. ik wil dus waarschuwen,dat als je een tf hebt bij scarlet,je best goed omspringt met die gegeven,of je zou een onaangename factuur kunnen krijgen Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
pukje Geplaatst: 3 juni 2012 Geplaatst: 3 juni 2012 inderdaad inlog gegevens moet je goed beheren anders gaan anderen op jou kosten de dienst gebruiken. Je kan het zien als code van je bank pas
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen