Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb sinds vandaag last van signaaluitval bij mijn Rebox 8500HDPVR steeds (elke ca 5 minuten) kort een beeldstoring (mozaiek, bevriezend en los daarvan ook een korte "geluidshik" .

Het regent vandaag stevig en dat zou volgens sommige bronnen een oorzaak kunnen zijn, maar ja, her regent wel vaker en dan heb ik dit probleem niet. Heb nog niet de laatste softwareversie geinstalleerd maar vraag me af of dat iets uitmaakt.

De ontvanger heb ik 2 maand geleden nieuw aangeschaft en werkte tot dusver perfect. Wat zou de oorzaak kunnen zijn?

• Moderator
Geplaatst:

Zie je het op een bepaalde transponder/satelliet?

Of is het op elke willekeurige zender te zien?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

In ieder geval was het het geval op de transponder(s) waarop Ned1Hd, Ned2HD, en Discovery HD op zitten. Ik heb het net weer gecontroleerd maar nu heb ik de storingen niet meer, hopelijk voorgoed! Dank voor je snelle reactie!

• Moderator
Geplaatst:

Het zou kunnen duiden op storing veroorzaakt door een DECT telefoon of een WLAN verbinding.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen