Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb onlangs een M7 SAT801 aangeschaft. Nu wil ik via deze satelliet ontvanger een Panasonic DMR-EH63EC DVD HD Recorder

aansluiten om zo, via de schotel digitale programma's op te nemen.

Maar nu komt het, hoe sluit ik de recorder op de satelliet ontvanger aan.

Normaal gesproken sluit je zo'n recorder aan via de aansluiting van UPC maar die heb ik niet (meer).

Wat nu te doen behalve een nieuwe satelliet ontvanger met ingebouwde harde schijf te kopen!

Theo

Geplaatst:

Dat kun je doen met een scart kabel , maar dan is het niet meer in hd kwaliteit ,

of met een HDMI spliter, wand de SAT 801 heeft maar 1 HDMI uitgang

en dan van uit de spliter met een hdmi kabel naar de DVD HD

Je kunt op deze ontvanger ook een externe harde schijf of een geheugenstick aan sluiten

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

Ik heb de handleiding nog even bekeken van de DVD HD, die heeft alleen maar een HDMI uit

en geen HDMI in ,dus het kan alleen maar met een scart kabel .

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

Een DVD recorder neemt nooit in HD op... De HD in de naam slaat vermoedelijk op het feit dat er ook een harddisk in zit.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen