Klavervier Geplaatst: 4 juni 2012 Geplaatst: 4 juni 2012 Wie heeft ervaring met bovenstaande tv. Welke externe hardeschijven passen en willen hierop draaien. En de 3d brillen, welke zijn het best en goedkoopst? Ja wat bekend is moet bekend blijven toch. Ik heb geen hersens dus ik bral maar wat in het rond. Een probleem opgelost, deel het met anderen, kunnen die het zelfde probleem ook oplossen. Wave Frontier T90, 8 octo lnb's smart titanium, 8 diseqc EMP switch 8/1, panasonic P50 V10, SW 2.216: Arion 9400, Eycos 5512,VU Ultimo, Dreambox 7020.
dorus43 Geplaatst: 13 juli 2012 Geplaatst: 13 juli 2012 Heb wel een ander type van het zelfde jaar en daar ook is enkel het zelfde type Buffalo DriveStation HD-LBU2 Series voor op gegeven. http://panasonic.jp/...option2_1a.html maar ik heb wel een externe HDD met inwendig een SATA drive in een 'noname' behuizing zonder problemen aan het werk gekregen. Een ander externe HDD met PATA (IDE) kan ik wel gebruiken voor het afspelen van opgenomen files ( ts-files en mpeg e.d.) maar kan hem niet gebruiken voor opnamen. Beide HDD's zijn 2.5" 5000 RPM en kan ik gebruiken zonder extra 5 Volt voeding. groetjes Dorus Octagon 4K UHD SF8008 (OpenPli 8.3) (Oscam ) ( Vu+Zero) (OpenPli 7.3) (Oscam )
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen