heaky Geplaatst: 11 september 2002 Geplaatst: 11 september 2002 Goedendag allemaal, Zou iemand zo vriendelijk willen zijn mij stap voor stap uit te leggen hoe ik een funcard moet branden met een VP20. Heb gisteren mijn deco gepatched en wil nu graag alles werkend krijgen. Zit ermee wat ik precies allemaal moet instellen op de VP20 en wat ik precies moet omhalen en welke jumpers ik moet veranderen bij welke stap. Ben gisteren gestrand met de melding dat de Loader niet goed was. (kan dus wel kaart leeghalen en bij het programmen stopt hij na het programmen van de Loader) Het programma wat ik gebruikte was Chipcat. De files waren die van 0909 voor de Philips van B****. Alvast hartelijk dank, ThaHeak
Gast Geplaatst: 11 september 2002 Geplaatst: 11 september 2002 http://www.duwgati.com/NLversie/index.htm Ik zou eerst hier eens kijken. Ook kan je bij de oude threads zoeken. succes Leen
goto Geplaatst: 11 september 2002 Geplaatst: 11 september 2002 Als je Windows XP gebruikt moet je de VP20 op 6mhz zetten. Als je de kaartlezer links ziet,jumper rechts bovenin ook rechts aansluiten. Nog een tip...handeltje naar beneden is voor de pic/avr en naar boven voor eeprom. succes. compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.
heaky Geplaatst: 11 september 2002 Auteur Geplaatst: 11 september 2002 Is inmiddels gelukt lag puur aan het feit dat Chipcat 2.3 de fun niet goed cleared. Bedankt voor de reacties, ThaHeak
cybermix Geplaatst: 13 september 2002 Geplaatst: 13 september 2002 kheb ook een vp20 en voor funcard gebruik ik altijd ***geen-reclame***, werk heel goed!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen