RobP Geplaatst: 4 juni 2012 Geplaatst: 4 juni 2012 Ik heb net een Vu+ Ultimo opgenomen in mijn home cinema systeem als vervanger van een Ziggo PVR. Volgens de Logitech database is de Ultimo ondersteund. Bij het toevoegen van de Ultimo aan de 1100 via de Logitech toepassing op mijn PC krijg ik een probleem zodra ik een activiteit tv kijken definieer. Ik heb dan volgens de waarschuwing geen apparaat waarmee ik kanalen kan wisselen op de tv. Daarvoor gebruikte ik altijd de Cisco box van Ziggo, maar die heb ik net verwijderd. De Ultimo (met twee kabeltuners plus een satelliettuner) moet de PVR functie overnemen en kan dat ook. Nu lees ik op vele plaatsen in de forums hier dat mensen een Logitech Harmony afstandsbediening gebruiken. Ik wil graag met 1 knop tv kijken starten, dat wil in mijn geval zeggen achtereenvolgens de Ultimo aan zetten, de receiver aanzetten en de tv aanzetten. Maar die activiteit krijg ik niet gedfinieerd om voornoemde reden. Wat doe ik verkeerd of begrijp ik verkeerd?
carlo666 Geplaatst: 5 juni 2012 Geplaatst: 5 juni 2012 Wat je verkeerd doet weet ik niet, maar op de Harmony One gaat het instellen van de activiteit TV-kijken zonder problemen. Hiermee schakelt de TV in op de juiste HDMI-ingang, de receiver op de juiste geluidsingang en de Ultimo schakelt in en kan ik de zenders ook gewoon via de Ultimo kiezen, geluidsterkte gaat via de receiver
NF5 Geplaatst: 6 juni 2012 Geplaatst: 6 juni 2012 Zelf heb ik een Locitech Harmony One in combinatie met een VU+Duo en een Samsung Home Cinema system met Samsung Tv. Voor mijn vrouw een uitkomst, alles werkt perfect. Logitech heeft een hele goede telefonische hulpdesk. Zitten rustig een uur alles met je uit te testen. Met een 1100 moet het zeker lukken.
-Dennis- Geplaatst: 6 juni 2012 Geplaatst: 6 juni 2012 Ik denk dat je het moet zoeken bij de keuze van '' apparaat'' Er zijn volgens mij meerdere opties (sat decoder/pvr decoder/tivo, ...) Misschien heb je een verkeerd type apparaat gekozen. Dus wel het goede merk maar een verkeerd type apparaat. Ik heb zelf ook een Harmony icm met de Ultimo, ben alleen de komende week niet thuis, dus ik kan het niet voor je nakijken bij mijn eigen instellingen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen