Ga naar inhoud


Vraag over instelling HDMI CEC Setup


Jürgen

Aanbevolen berichten

Ik gebruik HDMI CEC 2.7 om zowel mijn Sony HD TV als mijn UNO via de AB in en uit te schakelen. Dit gaat goed zolang de UNO in de normale Stand-by staat.

Als ik echter de UNO naar de diepe Stand-by breng en daarna weer aanzet dan start de TV niet op.

 

Wellicht heb ik één instelling verkeerd staan maar ik weet niet welke.

Iemand een idee?

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


Diepe slaap van ultimo, maar ik denk de anderen ook, als je de rodeknop langer ingedrukt blijft houden.

Ja wat bekend is moet bekend blijven toch. Ik heb geen hersens dus ik bral maar wat in het rond. Een probleem opgelost, deel het met anderen, kunnen die het zelfde probleem ook oplossen.

 

Wave Frontier T90, 8 octo lnb's smart titanium, 8 diseqc EMP switch 8/1, panasonic P50 V10, SW 2.216: Arion 9400, Eycos 5512,VU Ultimo, Dreambox 7020.

Link naar reactie
Delen op andere sites

(Ok, bedankt dan maar niet in de diepe slaap.) wist niet dat dit ook al met een tv gebeurde. Hier heeft Michel gelijk, maar dat gedoe heb ik er snel afgedaan, want ik gebruik de mijne ook nog als radio en wil dan niet de gehele dag de tv draaiende hebben, dus dan maar twee knopjes in drukken, alles behoeft ook niet op rolletjes lopen, er moet ook wat overblijven.

Ja wat bekend is moet bekend blijven toch. Ik heb geen hersens dus ik bral maar wat in het rond. Een probleem opgelost, deel het met anderen, kunnen die het zelfde probleem ook oplossen.

 

Wave Frontier T90, 8 octo lnb's smart titanium, 8 diseqc EMP switch 8/1, panasonic P50 V10, SW 2.216: Arion 9400, Eycos 5512,VU Ultimo, Dreambox 7020.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...