swh Geplaatst: 4 juni 2012 Geplaatst: 4 juni 2012 (aangepast) Hallo, Heb een vraagje i.v.m. mijn Strong receiver 6850 die ik weer uit de kast gehaald heb (volgende weken op onze TV boven voetbal kijken). Ik kan de receiver niet opstarten. Wanneer hij stroom krijgt, gaat heel even het groene lampje 'on' branden maar gaat razendsnel weer uit en enkel het rode licht 'stand-by' en het oranje 'signaal' branden. Weet iemand hoe ik mijn receiver kan reanimeren? Dank bij voorbaat, SWH (leek) 5 juni 2012 aangepast door satencom onderwerp titel aangepast
satencom Geplaatst: 4 juni 2012 Geplaatst: 4 juni 2012 Er is nog weinig hoop voor deze ontvanger ,je zou nog even kunnen kijken dat er ook bolle elco's op voeding print zitten Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
swh Geplaatst: 16 juni 2012 Auteur Geplaatst: 16 juni 2012 Hallo, Laatste stand van zaken; technisch zou de receiver in orde moeten zijn. Weet iemand waar je de firmware kan downloaden? Bedankt alvast en sorry voor mijn 'leek'-gedrag . SWH
satmenneke Geplaatst: 20 juni 2012 Geplaatst: 20 juni 2012 Ontvanger is alleen tegen vergoeding door Strong te updaten!!! Ik zou er in ieder geval geen geld meer aan uitgeven en gaan voor een HD ontvanger(als je nog wilt blijven kijken middels de satelliet dan ;-)
swh Geplaatst: 20 juni 2012 Auteur Geplaatst: 20 juni 2012 Bedankt voor de info. Dat heb ik enkele jaren geleden al eens laten doen, flink duur . Heb een Homecast HD als hoofdreceiver maar met het voetbal nu moet ik soms op het 2de toestel boven kijken. Heb mijn Nokia uit de kast gehaald en die doet het nog . Thanks.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen