julius06 Geplaatst: 4 juni 2012 Geplaatst: 4 juni 2012 heb laatst een SDR 8121 Van Fillips gekocht met harde shiijf om op te nemen maar kan er niets mee op nemen zou er ieman mij kunen raad geven alvast bedankt julius06
boarder Geplaatst: 4 juni 2012 Geplaatst: 4 juni 2012 Is er een 2de antennekabel aangesloten? Zonder de 2de aansluiting kan je niet opnemen.
julius06 Geplaatst: 4 juni 2012 Auteur Geplaatst: 4 juni 2012 ja ales is prima heel mooi beel als is heel goed afgesteld maar kan niet opnemen
Moderator ceesv Geplaatst: 4 juni 2012 Moderator Geplaatst: 4 juni 2012 Wissel die 2 antenne kabels eens om, heb je dan nog beeld? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Eduard07 Geplaatst: 4 juni 2012 Geplaatst: 4 juni 2012 Moet je de schijf niet eerst even formatteren? Zal wel in het menu zitten. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
julius06 Geplaatst: 4 juni 2012 Auteur Geplaatst: 4 juni 2012 kan zijn maar kan nergens vinden waar ik de harde schijf moet formateren nog in het menu of bij opnamen en ik ben er nu genen krak in maar normaal kan ik met die spullen zo wel een beetje mijne plan trekken
boarder Geplaatst: 4 juni 2012 Geplaatst: 4 juni 2012 (aangepast) De harde schijf is normaal klaar voor gebruik. Probeer eens op te nemen op de zender waarop je kijkt. Druk op rec en dan na 20 seconden op play, je moet het opgenomen deel onmiddelijk zien. Als je geen beeld meer hebt, na het omwisslen van de kabels, dan zit er een fout in 1 van die kabels (stekkers controleren) 4 juni 2012 aangepast door boarder
julius06 Geplaatst: 4 juni 2012 Auteur Geplaatst: 4 juni 2012 zorie zonder resultaad ik heb zo al wat vanales gebrobeerd maar niks lukte
Moderator ceesv Geplaatst: 4 juni 2012 Moderator Geplaatst: 4 juni 2012 Terug naar de leverancier?! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
julius06 Geplaatst: 4 juni 2012 Auteur Geplaatst: 4 juni 2012 dat ga ik vrijdag proberen want dat dacht ik ook maar zo als ik al zij aan de aansluiting en die dingen ben ik gene held maar dat zal ik maar eens eerst controleren voor ik er terug mee naar de winkel stap op de voorhand bedankt voor de inlichtingen en de beste groeten ik laat wel iets weten want hij staat in nederland in de caravan en dat kan ik vrijdag maar eerst proberen maar nogmaals hartelijk bedankd
redneck eyeball Geplaatst: 5 juni 2012 Geplaatst: 5 juni 2012 Als je op die tweede kabel geen beeld hebt is het normaal dat je niet kan opnemen. Fout kan zitten in de kabel of in de lnb. Heb je een LNB met meer dan twee uitgangen ? Indien wel, sluit de kabel dan eens aan op één van de andere uitgangen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen