Ga naar inhoud


Ik heb hem binnen. Sab Titan 2 combo voor digitenne en satelliet


Juultje

Aanbevolen berichten

Vandaag heb ik de mijn sab titan 2 binnen gekregen. Ik moet mijn digitenne nog installeren. De astra 1, 2, 3 en hotbird heb ik al geïnstalleerd. Echter zie ik niks over digitenne installatie staan. Moet ik gewoon de kaart erin steken, in een van de sleuven en dan de antenne van digitenne. Wie kan een kleine beschrijving geven.

 

Ik ben even rustig alles aan het leren. Het is wel een mooi boxjes. Ik moet de zenders nog in de favorieten zetten. Want ik heb op de astra 28.2 graden een paar favoriete zenders en nu moet ik zoeken. Met mijn dreambox kon ik uit films enzo kiezen. Dus dat ook nog goed bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb de digitenne via scan geïnstalleerd. Heb wel ned 1, ned 2 en ned 3. Maar geen van de andere zenders, zoals rtl 4.

 

De kaart van digitenne heb ik bovenste slot gedaan. Als ik de kaart eruit haal, zegt hij ook, je verwijdert de kaart. En hem dus

daarna er weer ingestoken in de bovenste gleuf, echter geen beeld op rtl 4.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast azboxhd

dan heb je de verkeerde sw er in zitten.google maar op 1.4.54 emu meestal zit er veel te oude sw in.

 

---------------------------------------

johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had de kaart er verkeerd inzitten. Dus omgedraaid. Ik had hem er net zo ingedaan als in mijn kpn-boxje, dus zo werkte het niet. Stom van mij, maar iedereen maakt in het begin wel een klein foutje. Nu werkt hij wel, dus ik ben blij.

 

Gelukkig beeld. De nieuwe emu zet ik er binnenkort in. Ik heb deze bij sabsatellite opgehaald en op mijn usb-stick gezet. 1.4.33, bovenstaande is dus veel nieuwer, ik vraag me af waarom deze niet op hun website staan. Binnenkort krijgt digitenne er 1 nieuwe kanaal bij, food channel. En ik vind koken leuk, dus kijken hoe dat straks gaat werken.

aangepast door Juultje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast azboxhd

google op sat box 4 all .

Dit is alternative sw en die zal nooit door sabsat op de markt gebracht worden.

 

========================================

johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, ga ik daar na de 1.4.54 kijken. Ben nu eerst de 1.4.33 er aan het opzetten. Merkte wel dat ik de digitenne en ook de satellieten opnieuw moest instellen en inscannen.

 

Ik heb eerst van de eerste installatie een backup gemaakt en dan straks ook van de 1.4.33 en dan ga ik googlen op 1.4.54 emu

aangepast door Juultje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast azboxhd

je kan 2 dingen doen

 

1 de eerst een zenderlijst backup maken op je usb stik en dan all sw +bootloader en daar na je zenderlijst backup weer terug plaatsen.

 

2 ubdate software {no channel list] dan blijft de zenderlijst er gewoon in staan.

 

maar en backup van je zenders kan nooit kwaad.

 

==================================================

johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik bij de andere emu's kijk, de nummer die jij doorgegeven heb. Zie ik niet welke ik moet pakken. Want er is de titan I en titan II en ook andere. Dus dat laatste is acracadabra voor mij. Hoe kan ik zien, welke de juiste is. Een hele lijst met dezelfde soort emu's, maar voor een ander type.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super mooi beeld. Echter het geluid van muziek is wat vals, ook het achtergrond geluid, dat was zojuist bij gtst. Het is alleen bij de digitenne. Wat kan ik daar aandoen. Ik heb een hdmi kabel erin zitten. Ik snap het niet. Wie weet wat ik moet doen.

 

Geluid op satelliet, daarvan heb ik nog niks raars gehoord. Merkte het op bij gtst.

aangepast door Juultje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou het met een scart kabel kunnen proberen ,misschien is het geluid dan

wel goed

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast azboxhd

zet eerst eens een vrij resente sw er in Xwindow-1.4.69-Sab-Titan2-Bij FFteam .even googele.

 

want je blijft met die oude sw klooie.

 

 

===================================================================

 

johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...